Ik heb de volgende advertentie gehad:
V&A aangeboden: Samsung Galaxy Tab 4 10.1 WiFi 16GB Zwart
Na het eindigen van de veiling netjes een bericht ontvangen van Neiltwo2 dat hij hem dus over wilde nemen voor het veilingbedrag. Ik heb hem vrij snel een berichtje teruggestuurd dat ik van een vriendin een berichtje had gekregen dat ze hem graag over wilde nemen. Weliswaar voor een paar tientjes minder maar ik doe hem dan toch liever naar een bekende.
Ik heb vandaag een bericht teruggekregen van Neiltwo2:
'Jammer, zo werkt een veiling natuurlijk niet. Daar gaat mn kerstcadeau.'
En hierop een negatieve feedback gekregen. Echter is voro zover ik weet is een veilinguitslag nooit bindend en wil ik dan ook graag dat deze review verwijderd word.
Sidenote: Neiltwo2 via DM een linkje van dit topic gestuurd.
V&A aangeboden: Samsung Galaxy Tab 4 10.1 WiFi 16GB Zwart
Na het eindigen van de veiling netjes een bericht ontvangen van Neiltwo2 dat hij hem dus over wilde nemen voor het veilingbedrag. Ik heb hem vrij snel een berichtje teruggestuurd dat ik van een vriendin een berichtje had gekregen dat ze hem graag over wilde nemen. Weliswaar voor een paar tientjes minder maar ik doe hem dan toch liever naar een bekende.
Ik heb vandaag een bericht teruggekregen van Neiltwo2:
'Jammer, zo werkt een veiling natuurlijk niet. Daar gaat mn kerstcadeau.'
En hierop een negatieve feedback gekregen. Echter is voro zover ik weet is een veilinguitslag nooit bindend en wil ik dan ook graag dat deze review verwijderd word.
Sidenote: Neiltwo2 via DM een linkje van dit topic gestuurd.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennis1812 op 17-12-2015 21:40 ]
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.