Wijziging user review Neiltwo2

Pagina: 1
Acties:
  • 684 views

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:32

Dennis1812

Amateur prutser

Topicstarter
Ik heb de volgende advertentie gehad:
V&A aangeboden: Samsung Galaxy Tab 4 10.1 WiFi 16GB Zwart

Na het eindigen van de veiling netjes een bericht ontvangen van Neiltwo2 dat hij hem dus over wilde nemen voor het veilingbedrag. Ik heb hem vrij snel een berichtje teruggestuurd dat ik van een vriendin een berichtje had gekregen dat ze hem graag over wilde nemen. Weliswaar voor een paar tientjes minder maar ik doe hem dan toch liever naar een bekende.

Ik heb vandaag een bericht teruggekregen van Neiltwo2:
'Jammer, zo werkt een veiling natuurlijk niet. Daar gaat mn kerstcadeau.'

En hierop een negatieve feedback gekregen. Echter is voro zover ik weet is een veilinguitslag nooit bindend en wil ik dan ook graag dat deze review verwijderd word.

Sidenote: Neiltwo2 via DM een linkje van dit topic gestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennis1812 op 17-12-2015 21:40 ]

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 13:54

Neiltwo2

Neil

He denikids, ik wil hem best aanpassen, maar ik snap niet zo goed waarom.

Er is een veiling van een apparaat wat je volgens je eigen advertentie 15 maanden vrijwel niets mee hebt gedaan. Vervolgens besluit je hem te gaan veilen, en als de veiling beëindigd is heb je hem opeens al aan iemand anders verkocht. Dan had je eerst even in je omgeving moeten vragen of iemand hem wilde, of de veiling moeten annuleren op het moment dat je hem aan een kennis verkoopt.

Ik snap dat een veiling niet bindend is, maar het feit dat je besluit hem niet te verkopen aan de winnaar van de veiling, maar aan een kennis, is voor mij een reden om je 1 ster voor de beschrijving te geven en voor de aflevering. De communicatie krijgt 4 sterren omdat je 1 dag na het winnen aangeeft dat je hem hebt verkocht de dag er voor.

Ik heb inmiddels al een muurbeugel gekocht voor de tablet (dom van mijn kant, aangezien het dus niet bindend is, gelukkig kan ik hem terug brengen). En dan is zo'n berichtje klote om te krijgen dat je ondanks het winnen hem toch aan iemand anders verkoopt.

Ik wil hem best verwijderen, maar snap je t van mijn kant?

Edit: Ik zie dat het je verjaardag is, dan zal ik hem verwijderen als cadeautje. Fijne verjaardag nog.

2e edit: ik kan hem niet verwijderen, maar ik ga je ook geen 5 sterren geven, dat moet een modje dan maar doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Neiltwo2 op 18-12-2015 12:07 ]

Neil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Topicstarter
Allereerst bedankt voor je felicitatie en toezegging dat de review verwijderd mag worden.
Zeker begrijp ik het van jou kant en vind het ook vervelend voor je, ik heb van te voren navraag gedaan in mijn vriendenkring. Echter bedacht deze vriendin zich pas iets later hem toch graag te willen, en mijn besluit om hem aan haar te verkopen heb ik dan ook gemaakt en toen naar jou door gecommuniceerd.

Nogmaals mijn excuses voor het niet doorgaan van de deal, ik hoop dat we wellicht in de toekomst fijn zaken doen.

Akkoord voor verwijderen review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Topicstarter
Word dit nog gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:17

InFamous

excommunicado

Beter laat dan nooit.

Formerly known as Ragdoll

Dit topic is gesloten.