Als je Windows 2000 voor het eerst installed moet je dus heel logisch Service Packs gaan installen. Moet je nu eerst SP1 installeren en dan pas SP2 of kun je ook gelijk in 1x SP2 installeren en heel SP1 vergeten?
Verwijderd
jah, wat is het nou?
2 verschillende antwoorden slaan enrgens op natuurlijk
Volgens mij gewoon in 1x SP2!
Volgens mij lees jij het niet goed!!Op woensdag 20 juni 2001 17:36 schreef daNpy het volgende:
jah, wat is het nou?
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
hoezo niet?Op woensdag 20 juni 2001 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij het niet goed!!
als er staat:
SP2 = SP1 + SP2
dat betekent toch dat je ze beide moet installen?
en de ander zegt van niet...
Verwijderd
Lezen is ook een vak.
SP2 bevat ook alle fixes van SP1. JE hoeft dus alleen SP2 te installen.
En dat kun je ook lezen op de site van MS!
SP2 bevat ook alle fixes van SP1. JE hoeft dus alleen SP2 te installen.
En dat kun je ook lezen op de site van MS!
Verwijderd
Nou dan brouwen nog ff voort op taal gebruik en logica:
SP2 = SP1 + hotfixes tot aan de release van SP2
SP2 = SP1 + hotfixes tot aan de release van SP2
Nou snap ik waarom je Mad_Cookie heet je draait alles om
Voor alle duidelijkheid:
SP1 + hotfixes SP1 (tot aan release SP2) = SP2
Dus in woorden:
Installeer SP2 dan installeer je SP1 + alle hotfixes (tot aan release SP2)
Wie het nu nog niet begrijpt
Voor alle duidelijkheid:
SP1 + hotfixes SP1 (tot aan release SP2) = SP2
Dus in woorden:
Installeer SP2 dan installeer je SP1 + alle hotfixes (tot aan release SP2)
Wie het nu nog niet begrijpt
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Als je windows XP gaat installeren hoef je toch ook niet eerst
win 3.11 win95 win98 winme en win2k te installeren
win 3.11 win95 win98 winme en win2k te installeren
Stay safe
Verwijderd
ff simpele Wiskunde:Op woensdag 20 juni 2001 17:28 schreef _Menno_ het volgende:
idd sp2 = sp1 + sp2
sp2=sp1+sp2 => sp2 - sp2 = sp1 => 0sp2 = sp1
Dus antwoord = sp1
Duz je hebt alleen SP1 nodig
Terug naar school jij! 
sp2 - sp2 = geen enkele sp.
dus niet sp1.
dus niet sp1.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Als je regelmatig W2K (opnieuw) installeert, dan is het wellicht een goed idee om zelf een install disk te maken waarin de service pack is geintegreerd. Zal vast wel een andere thread over this very subject lopen hierergens op GoT.
Verwijderd
0SP2 = 1Sp1 => als SP dus een varibele zou zijn, dan blijft sp1 nog steeds als variabele over. En staat er eigenlijk als antwoord: SP1Op zaterdag 23 juni 2001 01:16 schreef BackSlash32 het volgende:
Terug naar school jij!
dus niet sp1.
jullie hebben een tic van microsoft overgenomen: hoe maak je van iets heel simpels iets ontzettend ingewikkelds
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Microsoft raadt aan om bij installatie de jongste Service Pack te installeren. Dus SP2. Voorgaande Service Packs zijn daarbij inbegrepen; die hoef je dus niet te installeren.
Verder zegt Microsoft dat je geen nieuwe Service Packs hoeft te installeren, tenzij je (vage) problemen hebt met je huidige installatie.
Let op: Microsoft Office kent ook Service Packs. Hierbij moet je wél alle voorgaande Service Packs installeren eer je de jongste kan installeren.
Vuistregel: als je iets doet wat niet de bedoeling is, krijg je daarover een melding bij het installeren.
Verder zegt Microsoft dat je geen nieuwe Service Packs hoeft te installeren, tenzij je (vage) problemen hebt met je huidige installatie.
Let op: Microsoft Office kent ook Service Packs. Hierbij moet je wél alle voorgaande Service Packs installeren eer je de jongste kan installeren.
Vuistregel: als je iets doet wat niet de bedoeling is, krijg je daarover een melding bij het installeren.
Bloed, zweet & koffie
Is SP2 NL gewoon te downloaden en naderhand te installeren, of moet SP2 direct uitgevoerd worden?
Linkje?
De CD is besteld maar kan nog ff duren.
Linkje?
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Je kan hem wel downloaden, maar dan moet je de beheerders/netwerk versie hebbenExtra300s schreef op 23 september 2004 @ 13:40:
Is SP2 NL gewoon te downloaden en naderhand te installeren, of moet SP2 direct uitgevoerd worden?
Linkje?
Windows XP Service Pack 2, als je hem via Windows Update binnenhaalt moet je hem wel meteen installeren.
Signature
Je vraagt dit in een topic uit 2001? Ik geloof dat XPSP2 toen nog niet eens een natte droom was voor Ballmer 
Maar goed, dat staat ook "gewoon" op de SP2 pagina's van microsoft.com en ongetwijfeld ook in de SP2 topics@GoT, dit topic kan dan ook wel dicht
edit: of bedoel je toch w2k SP2? Kijk gewoon naar het nieuwste SP, daar geldt hetzelfde voor als XPSP2
[google=xp service pack 2 network installation] -> http://www.microsoft.com/...368D3CDB5A&displaylang=en --> http://www.microsoft.com/...8E-4F30-8245-9E368D3CDB5ALinkje?
Maar goed, dat staat ook "gewoon" op de SP2 pagina's van microsoft.com en ongetwijfeld ook in de SP2 topics@GoT, dit topic kan dan ook wel dicht
edit: of bedoel je toch w2k SP2? Kijk gewoon naar het nieuwste SP, daar geldt hetzelfde voor als XPSP2
[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 23-09-2004 13:45 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()