Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Foto bewerking a la Decim8 app

Pagina: 1
Acties:

• segil
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22:43
Al een tijdje ben ik op zoek naar een Windows proggie die makkelijk foto's artistiek kan vervormen. Vandaag kwam ik deze Android/ios app tegen: Decim8. Ik heb de app uitgeprobeerd onder Android, maar krijg niet de mooie effecten die ze tonen bij productinformatie. Ik lees ook dat de Android versie minder mogelijkheden heeft dan de ios versie. En ze hebben geen Windows versie.

Waar ik dus naar op zoek ben is een vergelijkbare Windows applicatie, die makkelijk foto's artistiek kan vervormen, aanpassen, distorten. Net zoals in de voorbeelden van Decim8. Ik ben geen Photoshop wizard en het lukt mij niet om zoiets na te bouwen met layers en filters e.d. in Photoshop.

Weet iemand een vergelijkbaar programma voor Windows?

• segil
Niemand ?

• Ventieldopje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01:05

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Poeh, ik denk dat je toch al snel op Photoshop uit komt met wat actions. Er zullen vást wel actions te vinden zijn voor Photoshop die dit kunnen :)

www.maartendeboer.net
1D X | 1Ds III | 1N | 5Ds
EF: 300mm f/2.8L IS USM | 200mm f/2L IS USM | 200mm f/1.8L USM | 100mm f/2.8L IS USM
Zeiss: Milvus 1.4/85 | Otus 1.4/55 | Milvus 1.4/50 | Milvus 1.4/25

• segil
Mmhhh... dan blijft het toch toekomstmuziek voor mij dan :p
Apart eigenlijk dat een phone app zo "eenvoudig" te maken is voor dit soort beeldbewerking, terwijl het voor de normale pc niet bestaat (niet in een los programma bedoel ik).

• Universal Creations
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:39
segil schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:22:
Mmhhh... dan blijft het toch toekomstmuziek voor mij dan :p
Apart eigenlijk dat een phone app zo "eenvoudig" te maken is voor dit soort beeldbewerking, terwijl het voor de normale pc niet bestaat (niet in een los programma bedoel ik).
Heeft meer met vraag en aanbod te maken. Telefoongebruikers willen gewoon snel een leuk filter voor hun foto's gebruiken om te sharen. Mensen die foto's eerst nog naar hun pc transporteren, doen dat niet om snel even te sharen met een filter er overheen. Dus de vraag naar dit soort software voor pc is denk ik gewoon te beperkt.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Godox V860II

• Ventieldopje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01:05

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Wellicht dat er Windows 8 / 10 (metro) "apps" zijn maar het zal inderdaad met het gebrek aan vraag zijn. Het gene wat meeste in de buurt komt is de Google Nik collection.

www.maartendeboer.net
1D X | 1Ds III | 1N | 5Ds
EF: 300mm f/2.8L IS USM | 200mm f/2L IS USM | 200mm f/1.8L USM | 100mm f/2.8L IS USM
Zeiss: Milvus 1.4/85 | Otus 1.4/55 | Milvus 1.4/50 | Milvus 1.4/25

• Luxicon
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Dat kan. Misschien is Photo Effect Studio Pro een idee. Ook ON1 Effects 10 is een idee.

Wat sowieso kan is filters toepassen, maar ik denk niet dat je bijvoorbeeld de foto kan verdelen in vierkantjes en dat soort effecten. :9

Dan is Fotor misschien beter als het gaat om 'special effects', zoals mozaïek en dergelijke.

[Voor 93% gewijzigd door Luxicon op 26-12-2015 00:05]

...

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True