• Rolla
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-08 12:40
Sinds van middag onder vindt ik problemen bij het afdrukken. Het apparaat probeert het papier te laden, maakt een hoop geluid, maar pakt het niet.

Wat heb ik al gedaan?
-Instructie video HP bekeken in zake papierstoring
-Printer gecontroleerd op vast gelopen papier
-Rollen onder in de invoerlade schoongemaakt met een wattenstaafje en schoon water
-Klepje onderzijde printer los gehad, maar geen vastgelopen papier gevonden
-Printer 15 sec van het stroom afgekoppeld om te resetten
-Via printermenu papierinvoer laten reinigen. Daarna via printermenu een statuspagina laten afdrukken, maar het probleem was niet verholpen.

Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan proberen om het probleem op te lossen? Op het apparaat zit geen garantie meer. Het lijkt wel of inkjet printers tegenwoordig zo ingesteld zijn om na de garantieperiode kapot te gaan. Dit is nl. al de derde printer die problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08 08:56
Misschien ergens een afgebroken tandwiel of een veertje wat niet vast zit?

Probeer met de machine open om een printje te doen dan kan je misschien zien waar het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolla
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-08 12:40
Ik heb de printer eens doorgeblazen met lucht en nu pakt hij normaal 80 grams papier wel, maar als ik er 170 grams papier in doe dan pakt hij dat niet en geeft een foutmelding. Druk ik vervolgens op ok dan probeert hij het papier te laden, als ik het dan licht aandruk pakt hij het wel.

Om problemen in de toekomst te voorkomen blijf ik er gewoon 80 grams papier in doen en zal eens zien of het probleem nog weer komt.