Sinds van middag onder vindt ik problemen bij het afdrukken. Het apparaat probeert het papier te laden, maakt een hoop geluid, maar pakt het niet.
Wat heb ik al gedaan?
-Instructie video HP bekeken in zake papierstoring
-Printer gecontroleerd op vast gelopen papier
-Rollen onder in de invoerlade schoongemaakt met een wattenstaafje en schoon water
-Klepje onderzijde printer los gehad, maar geen vastgelopen papier gevonden
-Printer 15 sec van het stroom afgekoppeld om te resetten
-Via printermenu papierinvoer laten reinigen. Daarna via printermenu een statuspagina laten afdrukken, maar het probleem was niet verholpen.
Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan proberen om het probleem op te lossen? Op het apparaat zit geen garantie meer. Het lijkt wel of inkjet printers tegenwoordig zo ingesteld zijn om na de garantieperiode kapot te gaan. Dit is nl. al de derde printer die problemen geeft.
Wat heb ik al gedaan?
-Instructie video HP bekeken in zake papierstoring
-Printer gecontroleerd op vast gelopen papier
-Rollen onder in de invoerlade schoongemaakt met een wattenstaafje en schoon water
-Klepje onderzijde printer los gehad, maar geen vastgelopen papier gevonden
-Printer 15 sec van het stroom afgekoppeld om te resetten
-Via printermenu papierinvoer laten reinigen. Daarna via printermenu een statuspagina laten afdrukken, maar het probleem was niet verholpen.
Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan proberen om het probleem op te lossen? Op het apparaat zit geen garantie meer. Het lijkt wel of inkjet printers tegenwoordig zo ingesteld zijn om na de garantieperiode kapot te gaan. Dit is nl. al de derde printer die problemen geeft.