• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:01
Hallo,

Ik zoek een?
Ik zoek een smartphone die op Android draait.

Wat is je budget?
Ongeveer €200
Ik wil voor dit geld een goede telefoon met veel opslag en waarmee je fatsoenlijk spelletjes kan doen en natuurlijk een batterij die niet na een halve dag al leeg is.

Wat heb je zelf al gevonden?
Door mijn budget kwam ik uit bij Xiaomi Redmi Note 2 en Redmi Note 3. Toestellen die niet veel kosten maar toch mooi en goed zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Waar kan ik het beste deze telefoon kopen? Ik heb bij verschillende webshops $50 korting, Banggood, Everybuying en Gearbest. (al veel reviews gelezen van deze webshops maar erg wisselde ervaringen)
Ondersteunt de Redmi Note 3 ook Nederlands?

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven?

Groeten JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:28
Ik zou meteen voor de Note 3 gaan.
Vogens deze site zou hij in het nederlands moeten zijn: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_268449.html
De zilverkleur is momenteel € 155,70. Tevens kun je kiezen voor de 32 GB versie.
Let op: 4G hier alleen bij T-Mobile.
Zelf één keer iets gekocht bij Gearbest en dat ging prima. Hou rekening met bijkomende kosten (inklaring e.d.) van zeker 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

edjedan schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:42:
Ik zou meteen voor de Note 3 gaan.
Vogens deze site zou hij in het nederlands moeten zijn: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_268449.html
De zilverkleur is momenteel € 155,70. Tevens kun je kiezen voor de 32 GB versie.
Let op: 4G hier alleen bij T-Mobile.
Zelf één keer iets gekocht bij Gearbest en dat ging prima. Hou rekening met bijkomende kosten (inklaring e.d.) van zeker 40 euro.
Geen Nederlands, alleen Chinees / Engels. Multilanguage rom is net uit maar ook nog geen NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:28
Kenzi schreef op maandag 21 december 2015 @ 04:57:
[...]

Geen Nederlands, alleen Chinees / Engels. Multilanguage rom is net uit maar ook nog geen NL.
Ok, foute info op die site dus.
Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:35
Persoonlijk ben ik voor de xiaomi redmi note 2 gegaan.
Verschil zit hem vooral in:
Note 2 heeft wisselbare accu, terwijl de note 3 een vaste accu heeft.
Note 2 heeft een microSD slot, note 3 ontbreekt deze optie.
Note 3 heeft een vingerafdrukscanner, note 2 mist die scanner.

Voor mij woog vooral de microSD slot en de wisselbare accu zwaarder dan de nu grotere accu en vingerafdrukscanner.
Prijzen is een beetje schipperen. Zelf vrijdagavond besteld bij aliexpress voor een krappe 130e inclusief verzenden met DHL. Daar kan eventueel nog importheffing en de toeslagen bij komen, wat een kleine 40euro zou zijn voorzover ik in kan schatten.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?