[iPhone 6 Plus] iOS 9.2 downgraden?

Pagina: 1
Acties:

• Arsance
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-06 08:30
Hallo,

Is het mogelijk om IOS 9.2 te downgraden naar 8.4.1?
iPhone 6 Plus.

Vanwege de hevige lag.

Groetjes

:)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nee. Dat kan niet.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Arsance
Wat is de laagste software waarna ik wel kan downgraden?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Arsance schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:47:
[...]

Wat is de laagste software waarna ik wel kan downgraden?
Ik gok 9.1, en dan heb je al geluk. *knip*

Graag een TR aanmaken daarvoor en niet reageren.

[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 18-12-2015 14:20 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaapN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:13
Theoretisch gezien kan het. Dit vereist echter een jailbreak. Ik ben echter niet meer up to date met de jailbreak wereld (laatste keer dat ik had gejailbreaked was ten tijde van iOS6) Maar je kan ISPW's download en die flashen via iTunes (Shift-Click op update) als dat niet werkt zou je eerst moeten jailbreaken, en dan iemand anders zijn bestand flashen via het jailbreak programma. Of dit nog steeds kan, geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 18:25
JaapN schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:50:
Theoretisch gezien kan het. Dit vereist echter een jailbreak. Ik ben echter niet meer up to date met de jailbreak wereld (laatste keer dat ik had gejailbreaked was ten tijde van iOS6) Maar je kan ISPW's download en die flashen via iTunes (Shift-Click op update) als dat niet werkt zou je eerst moeten jailbreaken, en dan iemand anders zijn bestand flashen via het jailbreak programma. Of dit nog steeds kan, geen idee.
Dit kan niet meer. firmwares moeten designed worden door Apple om geflasht te mogen worden. Dit wordt op basis van serienummer gedaan, dus dit moet op de telefoon waar de firmware op kotm gedaan worden.

Er waren of zijn nog wel third-party methodes om, mits je eerder al een jailbreak op je telefoon had, oude firmware door een derde partij te laten signen, maar daar red je het met puur een .ipsw niet mee.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Arsance
DennusB schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:48:
[...]

Ik gok 9.1, en dan heb je al geluk. Maar dit alles is prima op Google te vinden, we zijn geen helpdesk :)
Toch bedankt voor de klantenservice :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 10:55
JaapN schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:50:
Volgens mij kan het al een tijdje niet meer, het moet ondertekend worden door Apple en dat doen ze alleen voor de huidige versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Zodra er een update verschijnt major or minor blijft de signing voor de vorige versie nog een dag of 10 à 14 mogelijk. Je kunt nu dus alleen nog downgraden naar 9.1 (niet lang meer)

Hier kun je het altijd checken https://ipsw.me

NRG

Pagina: 1