Sinds de upgrade naar Centos 7.2 met bijbehorende packages, die deze week beschikbaar zijn gekomen, werkt rsyslogd niet meer.
Aan de configuratie daarvan is niets veranderd, maar toch wordt er in het geheel niet meer gelogd. het blijft compleet stil. 'logger' werkt niet, de postfix-log blijft leeg, etc. Rsnapshot geeft zelfs zelf geen opstartbericht.
Ik heb zelfs teruggegrene op de standaardconfig, maar ook dat maakt geen verschil. Zie:
Ook zonder resultaat.
Ook na een volledig herstart van de machine.
Omdat er geen logfiles zijn, heb ik verder ook geen aanknopingspunten. Heel raar allemaal.
Iemand een suggestie?
Aan de configuratie daarvan is niets veranderd, maar toch wordt er in het geheel niet meer gelogd. het blijft compleet stil. 'logger' werkt niet, de postfix-log blijft leeg, etc. Rsnapshot geeft zelfs zelf geen opstartbericht.
Ik heb zelfs teruggegrene op de standaardconfig, maar ook dat maakt geen verschil. Zie:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| $ModLoad imuxsock # provides support for local system logging (e.g. via logger command) $ModLoad imjournal # provides access to the systemd journal $WorkDirectory /var/lib/rsyslog $ActionFileDefaultTemplate RSYSLOG_TraditionalFileFormat $IncludeConfig /etc/rsyslog.d/*.conf $OmitLocalLogging on $IMJournalStateFile imjournal.state *.info;mail.none;authpriv.none;cron.none /var/log/messages authpriv.* /var/log/secure mail.* -/var/log/maillog cron.* /var/log/cron *.emerg :omusrmsg:* uucp,news.crit /var/log/spooler local7.* /var/log/boot.log |
Ook zonder resultaat.
Ook na een volledig herstart van de machine.
Omdat er geen logfiles zijn, heb ik verder ook geen aanknopingspunten. Heel raar allemaal.
Iemand een suggestie?