Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan niet klikken op 'afmeld' link

Pagina: 1
Acties:

• sellinglennon
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 04-10 00:26
Hallo, op mijn werk beheer ik o.a. de mails die binnen komen en daar zitten zo nu en dan nieuwsbrieven enz bij waar ik ons dan voor af meldt.

Echter in Chrome kan ik niet op de uiteindelijke 'afmeld' knop klikken, want Chrome herkent het niet als een link. Wel in Firefox en Opera en IE.

http://s17.postimg.org/99cg8tez3/link_werkt_niet.jpg

Weet iemand een oplossing?

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 25-10 14:01

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Leuk, dat plaatje, maar wat is de code erachter? Een knop kan net zo goed met javascript gemaakt zijn. Daarbij, als Chrome er iets niet mee wil doen, heb je 2 mogelijke bronnen van het probleem: bug in Chrome of de ontwikkelaar van het formulier doet iets vreemds.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Xudonax
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 25-10 10:21
Je kunt altijd nog op <enter> drukken in het invulveld om het formulier te verzenden.

[Voor 11% gewijzigd door Xudonax op 17-12-2015 12:06]

• sellinglennon
Oh excuses niets te zien dus achter de link? Hmm.. Maar bij elke nieuwsbrief kan ik die knop niet aanklikken.. En Chrome wordt regelmatig bijgewerkt. Is het niet een bepaalde instelling?

• Croga
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:20

Croga

The Unreasonable Man

Hero of Time schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:04:
bug in Chrome of de ontwikkelaar van het formulier doet iets vreemds.
Of een geïnstalleerde addon doet er nog iets mee...... Addblockers/Privacy addons willen nog wel eens onvriendelijke scripts blokkeren.....

• sellinglennon
Ook op enter drukken heeft geen zin.. :S

• sellinglennon
Ik heb Click & Clean gedeinstalleerd, geen soelaas.
Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True