Nou weet ik niet of dit de correcte plek is om het te vragen maar ik ben vandaag weer sinds een tijd, terug naar de orthodontist gemoeten om mijn spalkje opnieuw te bevestigen. Deze was namelijk 1 week geleden kapot gegaan.
Nou vroeg ik mij af: Wat is dat apparaat wat ze gebruiken om de lijm mee te harden? Het geeft een blauw fel licht en houden ze een tijdje voor de lijm. Ik heb er in het verleden nooit last van gehad maar nu werd de plek toch zo erg warm dat mijn tandvlees/gehemelte het niet heel fijn vond. Het voelt momenteel niet verbrand zoals dat je wel eens hebt nadat je té heette koffie drinkt maar op het moment dat het ervoor gehouden werd wel.
Dus ja, wat is dat apparaat en hoe werkt het eigenlijk? Wordt het simpelweg heel erg warm door het licht of is het iets anders? ( Daarnaast vind ik het vreemd dat ik er in het verleden geen last van heb gehad. )
Ps. Ik probeerde het te zoeken maar ik heb geen idee hoe het apparaat heet dus ik kwam niet heel ver.

Dus ja, wat is dat apparaat en hoe werkt het eigenlijk? Wordt het simpelweg heel erg warm door het licht of is het iets anders? ( Daarnaast vind ik het vreemd dat ik er in het verleden geen last van heb gehad. )
Ps. Ik probeerde het te zoeken maar ik heb geen idee hoe het apparaat heet dus ik kwam niet heel ver.