Ik heb sinds gisteren een thuisnetwerkje, tussen 2 computers, eigenlijk om internet te delen, maar ook voor printers ed, wat zijn enkele nuttige tips, of geintjes die ik ermee uit kan halen?
Trek een oude bak van zolder, en installeer een of ander netwerk-OS.
voorbeeld:
- e.e.a. linux
- winNT/2k
- Novell
- weet ik veel wat anders
doe:
- ga lekker klooien.
- bouw een router (of bridge)
voorbeeld:
- e.e.a. linux
- winNT/2k
- Novell
- weet ik veel wat anders
doe:
- ga lekker klooien.
- bouw een router (of bridge)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
je kan toch wel wat regelen???
een pentium 100 is al voldoende
je kan er dan alleen geen q3 opspelen
een pentium 100 is al voldoende
je kan er dan alleen geen q3 opspelen
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
Misschien nog wel ergens een 266, alleen wil die gast er denk ik meer voor vangen dan ie waard is...
Wat is de waarde nu eigenlijk ong van een 266, 64mb ram en een 15"monitor... dell bak
Wat is de waarde nu eigenlijk ong van een 266, 64mb ram en een 15"monitor... dell bak
= netwerk trobleshooting ????Op woensdag 20 juni 2001 17:30 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Misschien nog wel ergens een 266, alleen wil die gast er denk ik meer voor vangen dan ie waard is...
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
uhm nee...
maar stond iets over een p100
Daar kan ik op et moment niet aankomen, misshcien wel een 266...
Volgend jaar ga ik ook MBO+ netwerkbeheer en communicatie doen in Den Bosch, kan ik ouders omlullen dat dat allemaal voor school is en zo...
maar stond iets over een p100
Daar kan ik op et moment niet aankomen, misshcien wel een 266...
Volgend jaar ga ik ook MBO+ netwerkbeheer en communicatie doen in Den Bosch, kan ik ouders omlullen dat dat allemaal voor school is en zo...
Pagina: 1