Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk laptopje voor mijn moeder. Ze gebruikt momenteel mijn 8 jaar oude Asus die nu toch wel kuren begint te vertonen. Kapotte toetsen, kapotte accu enz.
Ze gebruikt de laptop vooral voor email, facebook en internetbankieren.
Wat is je budget?
Budget is niet supergroot. Probeer het liefst onder de 300 euro te blijven.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. De laptop verhuist af en toe van de woonkamertafel naar de keuken en weer terug, maar meer dan dat eigenlijk niet. Daarom heeft een laptop met een 15,6" scherm wel de voorkeur. Niet te groot, maar ook zeker niet te klein.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb op het moment zelf een Lenovo voor mijn werk. Die bevalt mij heel goed. Maar mijn moeder doet daar wat minder moeilijk over.
Nu kreeg ik vandaag aanbieding van Ibood.com onder mijn neus over de volgende laptop:
pricewatch: Lenovo IdeaPad 100-15iby
Ik denk dat dit voor de eisen van mijn moeder een prima laptop is Wat denken jullie daar van?
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk laptopje voor mijn moeder. Ze gebruikt momenteel mijn 8 jaar oude Asus die nu toch wel kuren begint te vertonen. Kapotte toetsen, kapotte accu enz.
Ze gebruikt de laptop vooral voor email, facebook en internetbankieren.
Wat is je budget?
Budget is niet supergroot. Probeer het liefst onder de 300 euro te blijven.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. De laptop verhuist af en toe van de woonkamertafel naar de keuken en weer terug, maar meer dan dat eigenlijk niet. Daarom heeft een laptop met een 15,6" scherm wel de voorkeur. Niet te groot, maar ook zeker niet te klein.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb op het moment zelf een Lenovo voor mijn werk. Die bevalt mij heel goed. Maar mijn moeder doet daar wat minder moeilijk over.
Nu kreeg ik vandaag aanbieding van Ibood.com onder mijn neus over de volgende laptop:
pricewatch: Lenovo IdeaPad 100-15iby
Ik denk dat dit voor de eisen van mijn moeder een prima laptop is Wat denken jullie daar van?