Hallo,
Gisteren kreeg ik mijn nieuwe geluidskaart binnen, ik heb eerst de drivers van de oude kaart er af gegooit en de kaart er uit gehaalt.
Daarna heb ik de kaart in mijn pc gestoken alleen werkte hij niet dus stook ik hem in mijn 2e pc hier werkte hij wel.
Hierna heb mijn oude kaart weer terug gestoken alleen werkt deze nu ook niet meer
, echter werkt deze wel in de 2e pc.
Wat heb ik gedaan om het probleem op te lossen:
Ik heb de bios gereset, het probleem is er nog steeds.
Ik heb gekeken of er iets op het moederbord kapot was zoals een condensator, ik kon niets vinden.
Ik heb de videokaart er uit gehaald voor het geval dat, het probleem is er nog steeds.
Kan iemand mij helpen?
Mijn specs:
Asus m4a88td-m usb 3
Phenom ii x6 1605t (geunlocked)
12 GB ram (allemaal hetzelfde merk en type)
GTX 670 PE van MSI
Oude kaart: Creative Soundblaster Audigy SE
Nieuwe kaart: Creative Soundblaster X-Fi Xtrememusic
Windows 7 64-bit
Gisteren kreeg ik mijn nieuwe geluidskaart binnen, ik heb eerst de drivers van de oude kaart er af gegooit en de kaart er uit gehaalt.
Daarna heb ik de kaart in mijn pc gestoken alleen werkte hij niet dus stook ik hem in mijn 2e pc hier werkte hij wel.
Hierna heb mijn oude kaart weer terug gestoken alleen werkt deze nu ook niet meer
Wat heb ik gedaan om het probleem op te lossen:
Ik heb de bios gereset, het probleem is er nog steeds.
Ik heb gekeken of er iets op het moederbord kapot was zoals een condensator, ik kon niets vinden.
Ik heb de videokaart er uit gehaald voor het geval dat, het probleem is er nog steeds.
Kan iemand mij helpen?
Mijn specs:
Asus m4a88td-m usb 3
Phenom ii x6 1605t (geunlocked)
12 GB ram (allemaal hetzelfde merk en type)
GTX 670 PE van MSI
Oude kaart: Creative Soundblaster Audigy SE
Nieuwe kaart: Creative Soundblaster X-Fi Xtrememusic
Windows 7 64-bit