Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pci slot werkt niet meer na vervangin geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

• gtxkiller
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 13-10 14:20

gtxkiller

[Hier staat iets]

Topicstarter
Hallo,

Gisteren kreeg ik mijn nieuwe geluidskaart binnen, ik heb eerst de drivers van de oude kaart er af gegooit en de kaart er uit gehaalt.

Daarna heb ik de kaart in mijn pc gestoken alleen werkte hij niet dus stook ik hem in mijn 2e pc hier werkte hij wel.

Hierna heb mijn oude kaart weer terug gestoken alleen werkt deze nu ook niet meer :'( , echter werkt deze wel in de 2e pc.

Wat heb ik gedaan om het probleem op te lossen:

Ik heb de bios gereset, het probleem is er nog steeds.
Ik heb gekeken of er iets op het moederbord kapot was zoals een condensator, ik kon niets vinden.
Ik heb de videokaart er uit gehaald voor het geval dat, het probleem is er nog steeds.

Kan iemand mij helpen?

Mijn specs:

Asus m4a88td-m usb 3
Phenom ii x6 1605t (geunlocked)
12 GB ram (allemaal hetzelfde merk en type)
GTX 670 PE van MSI
Oude kaart: Creative Soundblaster Audigy SE
Nieuwe kaart: Creative Soundblaster X-Fi Xtrememusic
Windows 7 64-bit

Hallo wereld!

• E65
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18-01 17:22

E65

Aka Thunderstorm65

Stroom eraf gehaald tijdens de werkzaamheden?

Doet graag mooie dingen met geluid

• gtxkiller
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 13-10 14:20

gtxkiller

[Hier staat iets]

Topicstarter
sorry voor de late reactie, ik heb al een oplossing gevonden :).

Hallo wereld!

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

even je pci slot inkijken of er rommel inzit. een haartje of een vezel van een pcb is al gauw verneukeratief

en wat was jouw oplossing ?

[Voor 13% gewijzigd door Fish op 22-12-2015 11:57]

Iperf

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True