Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Voeding om mijn SLI 980 Ti "extreme" OC te kunnen handelen. Wil ook mijn CPU overclocken.
Wat is je budget?
Tjah, gemiddelde platinum full-modular PSU gaat voor 220 euro dus laten we het rond dat budget houden, mag wel meer maar wil sowieso een goede reden waarom je een PSU aanbeveelt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik prefereer Corsair omdat ik er goede ervaring heb. Momenteel heb ik een BeQuiet L8 630w M-voeding en werkt ook prima. Maar ik weet dat Corsair kwaliteit levert, en wil waarschijnlijk een nieuwe case van Corsair (750D). Dus ja ik wil eigenlijk sowieso een Corsair voeding.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel de volgende specificaties:
- Intel Core i7 4770k Ben ermee aan het overclocken en maximaal draait hij stable op 4.6GHz maar wil hem nog hoger clocken met een Corsair H100i waterkoeling
- Corsair DDR3 1600MHz LP Vengeance
- MSI GTX 980 Ti Gaming Overclocked naar 1459MHz core/8001MHz memory, dus flink verbruik en daarom wil ik een krachtige voeding want beide GPU's moeten hierop gaan draaien!
- Cooler Master 690 III behuizing Voor nu is deze prima alleen ik weet niet of een dergelijke voeding hierin past. Ik heb namelijk een 120mm ventilator onder zitten.
- 120GB Samsung Evo 840 SSD
- 128GB Crucial M4 SSD
- 250GB Samsung Evo 850 SSD
- 2x 1TB Seagate Barracuda HDD
- NZXT 2m red sleved LED-strip
- MSI Gaming 7 moederbord
- Hard-Drive
- NZXT Fancontroller
- Voorin 2x Corsair AF140 High Performance fans
- Onderin 1x Corsair AF120 High Performance fan
- Achterin 1x Corsair AF120 High Performance fan
- CPU koeler heeft bovenin 2x Corsair SP120 High Performance fans
Ik heb mijn huidige videokaart zoals aangegeven flink geoverclockt. Hij wordt hooguit 80 graden met alle fans op 40% behalve van de videokaart natuurlijk. Ik heb soms lagspikes op GTA als ik alles volop heb staan in wat afgelegen gebieden met veel natuur. Wil met de nieuwe update wel alles maxed out spelen op 3 schermen (Full-HD schermen).
Zelf heb ik 2 PSU's uitgekozen, twijfel alleen enorm want het verschil in prijs is dermate klein dat ik zou denken dat de 1000 watt voeding "slecht" is en de 860 watt voeding goed is.
pricewatch: Corsair AX860i en de pricewatch: Corsair HX1000i.
Ik zoek een?
Voeding om mijn SLI 980 Ti "extreme" OC te kunnen handelen. Wil ook mijn CPU overclocken.
Wat is je budget?
Tjah, gemiddelde platinum full-modular PSU gaat voor 220 euro dus laten we het rond dat budget houden, mag wel meer maar wil sowieso een goede reden waarom je een PSU aanbeveelt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik prefereer Corsair omdat ik er goede ervaring heb. Momenteel heb ik een BeQuiet L8 630w M-voeding en werkt ook prima. Maar ik weet dat Corsair kwaliteit levert, en wil waarschijnlijk een nieuwe case van Corsair (750D). Dus ja ik wil eigenlijk sowieso een Corsair voeding.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel de volgende specificaties:
- Intel Core i7 4770k Ben ermee aan het overclocken en maximaal draait hij stable op 4.6GHz maar wil hem nog hoger clocken met een Corsair H100i waterkoeling
- Corsair DDR3 1600MHz LP Vengeance
- MSI GTX 980 Ti Gaming Overclocked naar 1459MHz core/8001MHz memory, dus flink verbruik en daarom wil ik een krachtige voeding want beide GPU's moeten hierop gaan draaien!
- Cooler Master 690 III behuizing Voor nu is deze prima alleen ik weet niet of een dergelijke voeding hierin past. Ik heb namelijk een 120mm ventilator onder zitten.
- 120GB Samsung Evo 840 SSD
- 128GB Crucial M4 SSD
- 250GB Samsung Evo 850 SSD
- 2x 1TB Seagate Barracuda HDD
- NZXT 2m red sleved LED-strip
- MSI Gaming 7 moederbord
- Hard-Drive
- NZXT Fancontroller
- Voorin 2x Corsair AF140 High Performance fans
- Onderin 1x Corsair AF120 High Performance fan
- Achterin 1x Corsair AF120 High Performance fan
- CPU koeler heeft bovenin 2x Corsair SP120 High Performance fans
Ik heb mijn huidige videokaart zoals aangegeven flink geoverclockt. Hij wordt hooguit 80 graden met alle fans op 40% behalve van de videokaart natuurlijk. Ik heb soms lagspikes op GTA als ik alles volop heb staan in wat afgelegen gebieden met veel natuur. Wil met de nieuwe update wel alles maxed out spelen op 3 schermen (Full-HD schermen).
Zelf heb ik 2 PSU's uitgekozen, twijfel alleen enorm want het verschil in prijs is dermate klein dat ik zou denken dat de 1000 watt voeding "slecht" is en de 860 watt voeding goed is.
pricewatch: Corsair AX860i en de pricewatch: Corsair HX1000i.