Foute specificaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Ik zal meteen met de deur in huis vallen: ik kom nauwelijks in PW. Toen ik nog in België woonde, was dat een exclusief Nederlandse bedoening. Intussen woon ik al een paar jaar in Duitsland en zodoende is PW al helemaal niet relevant meer :)

Op zoek naar de prijs van mijn nieuwe televisie in de lage landen kwam ik mijn model tegen: pricewatch: Samsung UE48JU6050U (buitenlands model) Zwart

Daar staat echter dat er geen Wifi aanwezig is - wat niet klopt: dit model heeft wel degelijk ingebouwde WLAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202103

In de de tab 'Specificaties' naar beneden scrollen, dan tref je linksonder een klikbare tekst Verbeter productgegevens aan. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:48

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

YellowOnline schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:24:
Ik zal meteen met de deur in huis vallen: ik kom nauwelijks in PW. Toen ik nog in België woonde, was dat een exclusief Nederlandse bedoening. Intussen woon ik al een paar jaar in Duitsland en zodoende is PW al helemaal niet relevant meer :)

Op zoek naar de prijs van mijn nieuwe televisie in de lage landen kwam ik mijn model tegen: pricewatch: Samsung UE48JU6050U (buitenlands model) Zwart

Daar staat echter dat er geen Wifi aanwezig is - wat niet klopt: dit model heeft wel degelijk ingebouwde WLAN.
Ik ben blij dat je het forum wel wist te vinden :+ Thanks, ik heb het aangepast. Voor de volgende keer, kan je via het specificatietabblad onderaan op "Productgegevens verbeteren" klikken, waar je de melding kwijt kan. Nogmaals dank!

En trouwens, we hebben wel Amazon.de hoor, dus helemaal niet relevant klopt niet helemaal :p Maar ik begrijp je punt :)

Edit: Sorry aardvark, ik had jouw reactie niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Er ontbrak een stuk van mijn tekst :s De inleiding dat ik niet in PW kom normaal gezien was net om te zeggen "... voor het geval er ergens een link staat waar ik overheen kijk om specificaties te wijzigen" - wat er dus inderdaad was.

Nu lijkt die introductie was doelloos.