Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een gamesysteem maken die niet te groot is (denk aan de grootte van een console). De SST Raven RVZ01 spreekt mij erg aan, en bijkomend voordeel is dat deze precies in mijn tv-meubel past.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag bij elkaar € 750 tot € 850 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Uit mijn huidige pc wil ik de volgende componenten meenemen:
[list]
[li] Samsung 830 Series 128GB 2.5" SATA3 Desktop Kit[/li]
[li] Seagate Barracuda Green 2TB 5900rpm 64MB SATA3[/li]
[/list]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart waarmee ik bijvoorbeeld Battlefield 4 en GTAV op high of ultra kan spelen. Ik zit te denken aan een R9 380X. Een GTX970 lijkt me net te duur voor mijn budget. Processor een i5 (Skylake of Haswell). Voorkeur gaat uit naar de Skylake, omdat dit natuurlijk meer 'futureproof' is. Verder zou ik graag nog een ssd erbij willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een merkvoorkeur, zolang de processor maar een Intel is
.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals gezegd onder "wat wil je doen..." wil ik het systeem in de Raven RVZ01 bouwen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Is het nodig om de stock koeler van de processor te vervangen door een aftermarket, gezien de kleine behuizing?
Wat vinden jullie van onderstaande opzet, wat zijn de verbeter punten t.a.v. kwaliteit en mogelijk prestaties?
Precies, dan gaat het toch goed. Lijstje even geupdated.
Ik wil een gamesysteem maken die niet te groot is (denk aan de grootte van een console). De SST Raven RVZ01 spreekt mij erg aan, en bijkomend voordeel is dat deze precies in mijn tv-meubel past.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag bij elkaar € 750 tot € 850 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Uit mijn huidige pc wil ik de volgende componenten meenemen:
[list]
[li] Samsung 830 Series 128GB 2.5" SATA3 Desktop Kit[/li]
[li] Seagate Barracuda Green 2TB 5900rpm 64MB SATA3[/li]
[/list]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart waarmee ik bijvoorbeeld Battlefield 4 en GTAV op high of ultra kan spelen. Ik zit te denken aan een R9 380X. Een GTX970 lijkt me net te duur voor mijn budget. Processor een i5 (Skylake of Haswell). Voorkeur gaat uit naar de Skylake, omdat dit natuurlijk meer 'futureproof' is. Verder zou ik graag nog een ssd erbij willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een merkvoorkeur, zolang de processor maar een Intel is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals gezegd onder "wat wil je doen..." wil ik het systeem in de Raven RVZ01 bouwen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Is het nodig om de stock koeler van de processor te vervangen door een aftermarket, gezien de kleine behuizing?
Wat vinden jullie van onderstaande opzet, wat zijn de verbeter punten t.a.v. kwaliteit en mogelijk prestaties?
Precies, dan gaat het toch goed. Lijstje even geupdated.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 212,80 | € 212,80 |
1 | MSI H110I Pro | € 80,94 | € 80,94 |
1 | Sapphire NITRO R9 380X 4G D5 | € 262,50 | € 262,50 |
1 | Seagate Barracuda Green ST32000542AS, 2TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Silverstone RAVEN RVZ01 | € 87,95 | € 87,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 40,95 | € 40,95 |
1 | Silverstone SX500-LG | € 84,80 | € 84,80 |
1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,24 | € 81,24 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 851,18 |
[ Voor 51% gewijzigd door Funding op 17-12-2015 16:20 . Reden: Lijstje geupdated ]