Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Rare advertentie:

Pagina: 1
Acties:

• TheLastOttoman
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 29-10 14:51
Zie hier:

V&A aangeboden: Intel Core i7-4790K Boxed

Gebruiker vroeg zelfde dag mijn factuur en daar stond ook een 4790k erop en nu bied hij zelf eentje aan. Ik had via google drive mijn factuur geshared voor deze advertentie:

V&A aangeboden: 2x MSI Radeon R9 290 Gaming 4G

Ik ben bang dat hij mijn factuur gaat gebruiken om spullen te verkopen.

Steam ID: TheLastOttoman

• hansie_k
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:13
Waarom zou je je factuur delen...?
Er zit toch geen garantie op jou videokaart?

Beetje wazige actie van jezelf denk ik dan.

• Floppus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13-10 13:20

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

Hij zegt tegen een ander uren later dat hij geen factuur heeft, dus dat lijkt niet het probleem zozeer. Maar in het algemeen: zorg *altijd* dat je facturen en andere bewijzen zo personaliseert dat iemand anders ze niet kan misbruiken. Leg er een briefje (niet simpel weg te shoppen / knippen) op met waar het voor is en voor wie.

Je weet namelijk helemaal niets van die persoon. En het gebeurt inderdaad vaak dat dergelijke zaken misbruikt worden, inclusief foto's van advertenties van anderen enzovoort.

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True