Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• fifa4ever
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-10 21:31
Hallo,

Vandaag wilde ik graag mijn hdd-caddy plaatsen in de plaats van mijn dvd drive. Het plaatsen van de caddy ging erg stroef. Dit kwam omdat ik vergeten was om twee schroefjes aan te draaien (ja ik weet het, ontzettend dom). Vervolgens heb ik de schroefjes aangedraaid en toen ging de caddy er soepel in.

Helaas, was de boel toen al verknalt. Ik merkte namelijk dat de accu niet meer werd gezien door de laptop... Verder werkt de laptop nog prima maar de accu doet het niet. Ik vrees dat ik bij het inschuiven van de caddy over het moederbord heb heen gekrast. Over het gedeelte waar het aansluitpunt van de accu zit. Hier kun je ook wel een beetje gekras zien :(

Kan ik nog iets anders proberen of denken jullie ook dat het wel logisch is dat dit gebeurt is?
Denken jullie dat ik zoiets kan laten repareren? Of moet je dan het moederbord vervangen?

Ik hoop dat het allemaal meevalt, maar zie het erg somber in.

Alvast bedankt voor de reactie.

• Farezz
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 07:09
Ik vrees dat je je moederbord moet vervangen.

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:32

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Merk/type laptop? Foto's? Of zullen we maar gewoon in het koffiedik gaan kijken en allemaal wat willekeurigs roepen? Niet dat ik het niet somber inzie, maar zonder deze informatie en/of foto's van eventuele schade kun je weinig definitiefs zeggen...

[Voor 36% gewijzigd door RobIII op 16-12-2015 21:00]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• brambo123
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:15
Ik schat de kans erg klein dat je het moederbord bekrast hebt.
Deze zit normaal namelijk niet onder of boven de dvd drive om de simpele reden dat de laptop dan te dik wordt.
Hier staat de service handleiding van de laptop:
http://h20628.www2.hp.com...ct/emr_na-c03424153-1.pdf
Op pagina 103 (95 volgens paginanummer) zie je plek waar optical drive normaal zit.
Hier zie je ook dat moederbord er naast zit en niet er bovenop

• fifa4ever
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-10 21:31
Ja moederbord zit er inderdaad naast. En daar is dat schroefje langs gekrast.
Het is een elitebook 8560w, staat ook bovenaan de post. Foto's wordt heel lastig want je komt er eigenlijk niet bij. Met het oog kan ik al heel lastig zien of het bekrast is. Maar lijkt er wel heel veel op.

• Puch-Maxi
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 00:35
Foto aub :) Mobo even uitbouwen? :)

[Voor 58% gewijzigd door Puch-Maxi op 16-12-2015 21:23]

My favorite programming language is solder.

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True