AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat er hier een topic is speciaal over/voor dell (vip) kortingen in verband met laptops en dergelijke. Zoek die even op en stel daar je vraag. Je kan natuurlijk sowieso even bellen en vragen naar korting.
Garantie is naar mijn weten ook wettelijk geregeld voor 2 jaar. Daarnaast heb je nog dat apparaten een bepaalde levensduur hebben dus dat je na die tijd (tot op bepaalde hoogte/jaren natuurlijk) voor een reparatie niet het volledige bedrag zou hoeven te betalen.
Garantie is naar mijn weten ook wettelijk geregeld voor 2 jaar. Daarnaast heb je nog dat apparaten een bepaalde levensduur hebben dus dat je na die tijd (tot op bepaalde hoogte/jaren natuurlijk) voor een reparatie niet het volledige bedrag zou hoeven te betalen.
[ Voor 35% gewijzigd door ToFast op 16-12-2015 18:28 ]
Dit gaat om aankoopadvies en iets waar wel wat meer eigen inzet voor verwacht mag worden. Niet iets voor het Shopping Forum dus.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.