Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bestellen bij Dell per telefoon (korting?)

Pagina: 1
Acties:
  • 551 views

• Gijs007
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:09
Ik ben van plan om een Dell XPS 15 laptop aan te schaffen.
Ik gehoord dat het slimmer is om een bestelling via de telefoon te plaatsen omdat ze dan een korting aan kunnen bieden.

Ik vroeg mij af of iemand is die dit kan bevestigen, en of dit ook waar is bij een bestelling van slechts een item(waar vermoedelijk wel een redelijke marge op zit).

Daarnaast vroeg ik mij af hoe het zit met de garantie, Dell bied allerlei garantie pakketten aan. Maar ik neem aan dat ik gewoon minimaal 2 jaar wettelijke garantie heb ook al proberen zij mij hiervoor extra te laten betalen?

Intel Core i7 7820x @ 4.8GHZ NZXT Kraken X62 ~ Asus TUF X299 Mark 1 ~ G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16Q-32GTZR ~ EVGA GeForce RTX 2080 Ti XC Ultra ~ Corsair AX860I ~ 1 x Samsung 960 Pro 2 TB 1 x Intel Optane 900P 480GB

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online
Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat er hier een topic is speciaal over/voor dell (vip) kortingen in verband met laptops en dergelijke. Zoek die even op en stel daar je vraag. Je kan natuurlijk sowieso even bellen en vragen naar korting.

Garantie is naar mijn weten ook wettelijk geregeld voor 2 jaar. Daarnaast heb je nog dat apparaten een bepaalde levensduur hebben dus dat je na die tijd (tot op bepaalde hoogte/jaren natuurlijk) voor een reparatie niet het volledige bedrag zou hoeven te betalen.

[Voor 35% gewijzigd door ToFast op 16-12-2015 18:28]

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Dit gaat om aankoopadvies en iets waar wel wat meer eigen inzet voor verwacht mag worden. Niet iets voor het Shopping Forum dus.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Dit topic is gesloten.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True