Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

budget (light) gaming laptop advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil dus kunnen gamen maar het hoeft niet op de hoogste settings (ik speel nu vooral skyrim, fallout en assasins creed). Verder schoolwerk, dus tekstbewerking enzo.

Wat is je budget?
liefst hooguit 700 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik hoef geen specifiek merk, als het maar goed is 8) Liefste een windows OS. Eentje die minstens 3 jaar mee kan

Alvast bedankt! :D

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Een game laptop voor 700 euro die fallout en assasins creed gemakkelijk aan kan ga je niet vinden.
Een game laptop die gemakkelijk is mee te nemen en die spellen aan kan word ook lastig om te vinden.
Als ik alles wat je wil meeneem in een conclusie kom ik hier op uit: pricewatch: Asus F555LJ-DM891T
Toch moet je hier geen wonderen van verwachten, maar het komt het dichst bij je eisen.

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 21:22

Tahref

God bless you

Deze is beter: pricewatch: Acer Aspire E5-571G-57GA

Fallout 4 draait er nog redelijk op YouTube: Fallout 4 Nvidia 840m Benchmark | Low | Med | Custom |

Assassin's Creed Syndicate word all iets moeilijker (game is minder geoptimaliseerd) YouTube: Assassin's Creed Syndicate: Performance improvements for | laptop | slow pc | de gamer had zijn resolutie naar 800x600 moeten zetten om een gemiddelde van 25fps te krijgen. Dit zal nog moeilijker gaan met de 920m kaart van de asus.

2e hands zou je kunnen kijken naar een laptop met een gtx kaart

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Tahref schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:54:
Deze is beter: pricewatch: Acer Aspire E5-571G-57GA

Fallout 4 draait er nog redelijk op YouTube: Fallout 4 Nvidia 840m Benchmark | Low | Med | Custom |

Assassin's Creed Syndicate word all iets moeilijker (game is minder geoptimaliseerd) YouTube: Assassin's Creed Syndicate: Performance improvements for | laptop | slow pc | de gamer had zijn resolutie naar 800x600 moeten zetten om een gemiddelde van 25fps te krijgen. Dit zal nog moeilijker gaan met de 920m kaart van de asus.

2e hands zou je kunnen kijken naar een laptop met een gtx kaart
Naar mijn idee kan de ts beter door sparen of voor een 2e hands kijken.
Zoals No_excuse al aangeeft is een gamelaptop niet zo compact en makkelijk mee te nemen maar ik zie ook nergens staan dat hij mee naar school gaat?

Dell XPS 15 9550 FHD

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-11 10:16

PinusRigida

I put the p in pool.

spaar nog 300 euro, op 1000 euro vind je wel iets, zeker als je ergens nog een korting ofzo kan afsnoepen of een tweedehands hogere middenklasse gaminglaptop via webshops zoals amazon bvb. alhoewel ik me persoonlijk niet goed zou voelen bij een tweedehands laptop, je weet nooit echt waarom ze 'm wegdoen...

budget gaminglaptops beginnen rond de 1200 euro dus voor 700 euro mag je geen te hoge eisen stellen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen, ten eerste heel erg bedankt voor alle suggesties, Ik heb zelf ook nog even gezocht en ik heb nu dus deze gevonden: pricewatch: Toshiba Satellite L50-C-20W en die heeft dezelfde specs als de laptop die tahref aanraadde op de videokaart na, die is GT930M ipv GT840M. Ik vraag me af hoe goed deze is en of ik er eventueel spellen met lage settings op zou kunnen spelen.
Alvast bedankt :)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:59:
Hoi mensen, ten eerste heel erg bedankt voor alle suggesties, Ik heb zelf ook nog even gezocht en ik heb nu dus deze gevonden: pricewatch: Toshiba Satellite L50-C-20W en die heeft dezelfde specs als de laptop die tahref aanraadde op de videokaart na, die is GT930M ipv GT840M. Ik vraag me af hoe goed deze is en of ik er eventueel spellen met lage settings op zou kunnen spelen.
Alvast bedankt :)
http://www.notebookcheck....eForce-840M.105681.0.html

Scroll naar beneden en ga uit van de laagste framrates, slechter dan dat zal het niet wezen.

• Lucas 8
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-05 16:56
pricewatch: HP Pavilion Gaming 15-ak030nd

Dit is ook nog een optie wel €200 boven budget, maar wel een gtx950 en is niet heel zwaar of groot.

• gameguy12
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-10 19:34
Ik moet zeggen dat als je 800€ betaald je een medion Gaming laptop kunt krijgen met gtx 950m en i5-6200u
Pagina: 1