Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen, het liefst de nieuwste games. Deze hoeven dan niet per se op de hoogste settings, onder andere op te besparen aangezien mijn budget niet heel hoog is
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al een deel van de onderdelen (zie hieronder) en voor de rest wil ik maximaal nog 550 euro uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al:
- BitFenix Comrade Window Zwart
- be quiet! 300W voeding
- Samsung SH-224DB
- 640 GB HDD, merk en model weet ik niet. Ik heb hem van een vriend gekregen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet precies wat ik nodig heb, maar omdat mijn voeding niet heel groot is probeer ik vooral op het stroomverbruik van de videokaart te besparen (vandaar ook de keuze hieronder)
Heb je nog bepaalde merkvoorkeuren?
Nee. Alles wat ik hieronder heb gekozen is zo gekozen omdat de reacties hierop positief waren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals hierboven al genoemd staat, ben ik verplicht om het stroomverbruik laag te houden door mijn voeding. Verder trekken lichtjes en dat soort effectjes me wel aan.
Ga je overklokken?
Ik weet niet wat het is, hoe het werkt en wat het inhoud. Verder weet ik ook niet of deze opstelling daar wel geschikt voor is, dus ik laat me leiden door jullie reacties
Wat verwacht je van ons?
Zoals al meerdere keren gezegd: het stroomverbruik moet onder de 300W blijven, als het kan een beetje ruim ook. Verder twijfel ik nog over de videokaart, omdat de 750Ti wel lekker goedkoop is en een laag stroomverbruik heeft, maar een vriend van me raadde me aan door te sparen voor een GTX 960. Jullie keuze
Lijst met componenten:
Alvast bedankt!
Groet,
Ivo/TweakerTopper
Ik wil graag gamen, het liefst de nieuwste games. Deze hoeven dan niet per se op de hoogste settings, onder andere op te besparen aangezien mijn budget niet heel hoog is
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al een deel van de onderdelen (zie hieronder) en voor de rest wil ik maximaal nog 550 euro uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al:
- BitFenix Comrade Window Zwart
- be quiet! 300W voeding
- Samsung SH-224DB
- 640 GB HDD, merk en model weet ik niet. Ik heb hem van een vriend gekregen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet precies wat ik nodig heb, maar omdat mijn voeding niet heel groot is probeer ik vooral op het stroomverbruik van de videokaart te besparen (vandaar ook de keuze hieronder)
Heb je nog bepaalde merkvoorkeuren?
Nee. Alles wat ik hieronder heb gekozen is zo gekozen omdat de reacties hierop positief waren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals hierboven al genoemd staat, ben ik verplicht om het stroomverbruik laag te houden door mijn voeding. Verder trekken lichtjes en dat soort effectjes me wel aan.
Ga je overklokken?
Ik weet niet wat het is, hoe het werkt en wat het inhoud. Verder weet ik ook niet of deze opstelling daar wel geschikt voor is, dus ik laat me leiden door jullie reacties
Wat verwacht je van ons?
Zoals al meerdere keren gezegd: het stroomverbruik moet onder de 300W blijven, als het kan een beetje ruim ook. Verder twijfel ik nog over de videokaart, omdat de 750Ti wel lekker goedkoop is en een laag stroomverbruik heeft, maar een vriend van me raadde me aan door te sparen voor een GTX 960. Jullie keuze
Lijst met componenten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,80 | € 184,80 |
| 1 | MSI B85M-E45 | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 134,95 | € 134,95 |
| 1 | BitFenix Comrade Window Zwart | € 37,50 | € 37,50 |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,95 | € 32,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 540,47 | |
Alvast bedankt!
Groet,
Ivo/TweakerTopper
[ Voor 41% gewijzigd door TweakerTopper op 16-12-2015 16:06 . Reden: Tabel ingevoegd ]