Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justme27
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Hallo,

Voor een project wil ik graag van een reeks van bestaande foto's een korte time-lapse video maken maar ik kom er maar niet achter waarmee ik dat kan doen.

Alle software die ik kan vinden in de appstore oid is er op gericht om de foto's nog te maken en die om te zetten naar een time-lapse. Maar ik heb al foto's gemaakt en wil deze in een time-lapse gieten.

Wie heeft er een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-06 22:29
Geef even aan op welk systeem (PC, telefoon, tablet), hoeveel foto's, welke kwaliteit time-lapse je wilt hebben.
Welke programma's heb je zelf al gevonden (waarom voldeden ze niet)...

Het kan namelijk al met zoiets simpels als DIT

[ Voor 20% gewijzigd door CappieL op 16-12-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justme27
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
CappieL schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:10:
Geef even aan op welk systeem (PC, telefoon, tablet), hoeveel foto's, welke kwaliteit time-lapse je wilt hebben.
Welke programma's heb je zelf al gevonden (waarom voldeden ze niet)...

Het kan namelijk al met zoiets simpels als DIT
Het liefst werkend op een Iphone (maar mag ook op een pc). Betreft ongeveer 12 tot 20 foto's. Kwaliteit gelijk aan HD is goed genoeg. De programma's die ik tot nu toe heb gebruikt zijn allemaal programma's (lapse it, OSnap, Timelapse Free) die zelf de foto's willen maken en die voldeden niet omdat de foto niet gemakkelijk is te bewerken (croppen) tot wat ik wilde; dan was er weer een apart programma voor bewerking voor nodig. ..Het idee is om van een scrumboard (werk) waar van alles op verandert om hiervan elke dag op hetzelfde tijdstip een foto van te maken. Nu heb ik die foto's dus als gemaakt middels Office Lens maar nu nog samenvoegen tot een time-lapse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:02
Windows Movie Maker? En dan alle foto's stuk voor stuk achter elkaar plakken?

Waar wil je de time-lapse tonen? YouTube?