Beste Tweakers, mijn game systeem is verouderd en is aan vervanging toe, Ik heb 800 euro beschikbaar voor een behuizing, GPU, CPU, Mobo en eventueel een extra SSD(SSD kan ook later worden aangeschaft.
Ik wil met dit systeem graag de aankomende 4 jaar games op hoge kwaliteit spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste games voor de aankomende 4 jaar in High/Ultra kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro. Kan meer worden als er bij een bepaald onderdeel echt een meerwaarde is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding:Corsair CX750M RAM: 4x4 GB Corsair Vengeance 1600MHZ SSD:Samsung 850 EVO 120GB
LG 29" Ultra Wide monitor. Logitech G20 toetsenbord, Razer Deathadder muis, Asus Hoofdtelefoon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een High-end GPU, een kast, een Mobo, een CPU en maybe een extra SSD, SSD kan eventueel ook later worden aangeschaft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb altijd Intel gehad en is goed bevallen echter sta ik wel open voor AMD CPU en GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk en Games op hoge kwaliteit kunnen spelen de aankomende 4 jaren.
Verder ben ik gevoelig voor mooie glimmende dingen zoals de NZXT kasten.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk ga ik licht overklokken..
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om mijn droom systeem te realiseren binnen mijn budget
.
Ik wil met dit systeem graag de aankomende 4 jaar games op hoge kwaliteit spelen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,80 | € 184,80 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 359,90 | € 359,90 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 46,95 | € 46,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 797,55 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste games voor de aankomende 4 jaar in High/Ultra kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro. Kan meer worden als er bij een bepaald onderdeel echt een meerwaarde is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding:Corsair CX750M RAM: 4x4 GB Corsair Vengeance 1600MHZ SSD:Samsung 850 EVO 120GB
LG 29" Ultra Wide monitor. Logitech G20 toetsenbord, Razer Deathadder muis, Asus Hoofdtelefoon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een High-end GPU, een kast, een Mobo, een CPU en maybe een extra SSD, SSD kan eventueel ook later worden aangeschaft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb altijd Intel gehad en is goed bevallen echter sta ik wel open voor AMD CPU en GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk en Games op hoge kwaliteit kunnen spelen de aankomende 4 jaren.
Verder ben ik gevoelig voor mooie glimmende dingen zoals de NZXT kasten.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk ga ik licht overklokken..
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om mijn droom systeem te realiseren binnen mijn budget