Oplaadtijd iphone 6

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 436159

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds kort eigenaar van een nieuwe Iphone 6 64GB.

Nu is mij opgevallen dat het opladen naar mijn idee heel erg lang duurt, ik ga van 13% naar 100% in 2uur30min?.. Mijn oude Iphone 5 deed dat in ong 1uur10min.

Nu wil ik dus weten of dit normaal is en wat de ervaringen zijn van andere Iphone 6 gebruikers?

Alvast bedankt,

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-06 23:01

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Gebruik je een officiële lader? :X

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Uit mijn hoofd heb ik ook zoiets voor mijn iphone 6. Zo lang is dat toch niet of ben ik nogal ouderwets nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Sowieso heeft een iPhone6 een grotere accu dan een iPhone5 (1400 vs 1800mAh), dus als je oplaad met hetzelfde inputvermogen, dan duurt het op de iPhone6 sowieso langer.

En daarbij is een goeie 2 uur helemaal niet erg lang. Ja er zijn sneller ladende telefoons, mits er gebruik wordt gemaakt van de daarvoor correcte oplader. Als je oplaad aan de USB poort van een PC, dan gaat dat altijd trager (500mA op USB2, das nie veel).
En USB3 geeft pas meer power als er herkend wordt dat het apparaat aan de andere kant ook aan USB3 doet en de kabel toereikend is (USB3 heeft meer draadjes).

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:25
Mijn iphone 6s plus doet er ook veel langer over, echter de accu's zijn ook groter.vandaar dat het langer duurt.

En de laders zijn niet sneller geworden, dus dan komt er alleen tijd bij.
Heel normaal lijkt mij dit dus dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Als je een iPad lader hebt kun je ook deze ook gebruiken. Dat gaat een stuk rapper (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 436159

Topicstarter
Danku alleen voor de snelle reacties.

Ik gebruik natuurlijk de originele lader en kabel die bij de Iphone 6 hoort.

Ben blij te horen dat dit normaal is, vind het nog steeds erg lang vergeleken met mijn oude toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Anoniem: 436159 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:46:
Danku alleen voor de snelle reacties.

Ik gebruik natuurlijk de originele lader en kabel die bij de Iphone 6 hoort.

Ben blij te horen dat dit normaal is, vind het nog steeds erg lang vergeleken met mijn oude toestel :)
Een iPad lader aanschaffen dus:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-06 15:44
Het lijkt mij ook wat lang. In een kleine 2 uur heb ik mijn iPhone opgeladen. Gewoon met de originele lader, hij is nu een halfjaar uit, mocht dat wat uitmaken, en hij wordt dagelijks opgeladen('s nachts vooral).
Pagina: 1