Toon posts:

Hellup abitkt7a prob(denk IK)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag mede-tweakers,

Ik heb sinds gisteren probleempje met me abitkt7a mobo!. Gisterochten bgon die opeens te PIEPEN, dus ik denk geheugen verrot. IK haal een reepje geheugen eruit en ja hoor start op zonder te piepen. Dus ik dnek he. Nu stop ik de werkende geheugen in een andere socket en PIEEEP!...ik denk shit mobo kapot. Ik reset de bios doe de beide geheugen modules erin en jahoor hij doet het! geen piep! IK helemaal blij offcourse!. De hele dag met de peecee gewerkt paar keer expres gereboot om na te kijken of die piepte en nix aan de hand!(ik helemaal blij offcourse). Nu zet ik hem vanochtend aan en hij PIIIIIEEEEPPP!....ik beide geheugen eruit gehaald en nee hoor was PIEEP*met ander gebuegen) ik de bios restten weer PIIIEEEP :( Ik heb de hopeloos PCL Computers in de Den Haag gebeld(waar de mobo en een v/d geheugenchips was gekocht) en ze zeggen hmm....kan aan de batterij liggen, dat ie de bios instellingen niet onthoudt en blijft resetten oid :(. IK word gek! wat moet ik doen. IK ga morgen met een nieuw batterij proberen!

Magoed any suggestions :?
Help plz!

Sorry voor de gebrekkig taalgebruik ik zit op me werk te tikken:)

bedankt alvast

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

zit de jumper voor CMOS reset wel goed?
je weet maar nooit....

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

Verwijderd

Topicstarter