Toon posts:

K6-2 500 op 550 geeft BootError

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment dat ik mijn Asus P5A met K6-2 500 op 550 ( multiplier op 5,5x.) zet start mijn PC niet meer op vanaf de HD ( wel vanaf diskette, maar Winthoos werkt dan nog niet.) ) Zo gauw ik hem weer terug zet op 500 werkt alles weer gewoon. Ik wil eigelijk niet opnieuw gaan installeren... ( helemaal schoon beginnen...)

Verwijderd

Amd k-6 2 is niet echt over te clocken.. ik kreeg mijn 333 ook niet hoger dan 350 stabiel..

Verwijderd

Topicstarter
Heeft ( volgens mij :) ) niks te maken met de proc... Ik bedoel hij boot wel gewoon. Alleen de HD is ineens niet meer benaderbaar. Waarschijnlijk dat alles wel gewoon werkt na een volledige HERinstallatie, maar daar heb ik geen zin in. :) ( Kben bang dat het daar wel op uitdraait.)

Verwijderd

Nou, dat denk ik dus niet.

Heb eenzelfde condfig thuis lopen, en die K6-2 wil op de P5A geen MHz hoger... ook niet met een clean install.

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 13:48

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

klopt
ik heb eerst een k6-2 350 gehad op een p5a -baby gee mhz hoger
nu en 533 op 550 met een G-orb met pasta en nu heeft hij af en toe nog wazige opstart probl.

www.sebastiaanvanbaarsen.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Nu na een herinstallatie werkt het weer nadat ik alles weer terug heb gezet op de oude waardes. Op 105 mhz wilde ie nog wel booten, maar bleef zelfs de verkenner vastlopen. :r Hogere multiplier werkt dus niet en hogere frequentie wil ook niet. Niet over te clocken deze combinatie.... :'(

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Klinkt mij bekend... AMD K6-II 500MHz willen errug zelden OC't worden. :(
Neee, met AMD K6-II 400MHz gaat 't véél beter: 500MHz! Geen enkel probleem. ('t ding blijft zelfs koud!) :D :D :D
Maar probeer 't ding nou niet op 504MHz te laten draaien, want dát kun je dus ècht wel vergeten... :( ('t lijkt erop alsof de interne PLL op z'n smoel gaat...)

...With a touch of magic¿

Verwijderd

Ut zuigt gewoon,

105 * 5 is z'n top, zonder extra koeling dan.
Zou dat hier nog iets uitmaken, of is het allemaal hopeloooos
Pagina: 1