Hulp gezocht bij nieuwe Pc build

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ithachi
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-06-2020
Hoi allemaal ,

Ik hoop dat ik op de juiste plek ben .Ik ga binnenkort nieuwe pc samenstellen alleen ik kwam wat problemen tegen .Ik ga voor de eerste keer cpu overlocken waarschijnelijk ook gpu maar mijn probleem is welke PSu heb ik nodig voor deze build .

I7 6700k
Asus strix 390 8 GB Crossfire
Corsair Vengeance LPX - Geheugen - 16 GB : 2 x 8 GB - DIMM 288-pins - DDR4 - 2133 MHz / PC4-17066 - CL13
Case Corsair Graphite Series 780T - Fulltowermodel - ATX -
2x SSD maar weet nog niet welke
standard dvd-rom writer
2x 1Tb Hdd 7200 rpm
Corsair Hydro Series H100i GTX waterkoeler
MSI Z170A GAMING M5 - Moederbord - ATX - LGA1151 Socket -

ik deed berekeningen met PSU calculator maar ik weet niet of ik het moet verrouwen , ik kwam op 846 watt ,
Ik hoop op een snelle reactie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-07 22:47
Zou je even een mooi lijstje kunnen posten.

846 Watt is inderdaad een beetje overkill voor deze build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

We verwachten dan ook een goed leesbare lijst met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win.

Succes!

Dit topic is gesloten.