For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Ben zelf een tijdje geleden overgestapt van 2x 27" (1440p) naar 34" (LG 34UM95) het is inderdaad wat ruimte inleveren, maar ik vind het persoonlijk wel fijner werken nu het wat compacter is, je kan nog steeds makkelijk Photoshop en Illustrator naast elkaar draaien, of zelfs in vieren delen. (daar is voor de meeste 34" schermen software voor, maar onder W10 werkt dit al standaard volgens mij)
Ik heb destijds vanwege de prijs niet voor een curved model gekozen, die waren toen 1000+
maar als je alle youtube filmpjes mag geloven is het wel een meer "immersive" ervaring dan een plat scherm. Ook voor games en films kijken is het een aparte beleving. Dat gaat nou eenmaal niet op een dual screen setup. (ik kreeg het niet voor elkaar in ieder geval
)
Ik heb destijds vanwege de prijs niet voor een curved model gekozen, die waren toen 1000+
maar als je alle youtube filmpjes mag geloven is het wel een meer "immersive" ervaring dan een plat scherm. Ook voor games en films kijken is het een aparte beleving. Dat gaat nou eenmaal niet op een dual screen setup. (ik kreeg het niet voor elkaar in ieder geval
SW-1682-5926-5204
Ik zit met 2x 1440p voor mijn neus (27 en 25") en zou niet terug willen naar 1 scherm. Ik vind het makkelijk dat ik fullscreen een IDE heb (met de project explorer en 2 views met code) en fullscreen een browser met devtools. Op 1 scherm is dat toch wat minder handig.
Met 2x 27" in landschapsmodus ga je best veel heen en weer moeten turen. Bovendien zit je dan nooit meer rechtvooruit te kijken. Een vriend van me heeft zon setup en is toch niet helemaal tevreden. Hij gaat in de toekomst naar portrait-landscape-portrait setup. Ik heb zelf op dit moment een 27" voor me en een 22" in portrait ernaast en dat bevalt erg goed. Heb bewust niet voor een 34" gekozen omdat je dan constand meerder vensters op 1 scherm aan het zetten bent, en met fullscreen games kun je er niks meer naast hebben lopen.
Tl;dr, suggestie voor derde optie, 27" met 1 of 2 keer 22" ernaast in portrait.
Tl;dr, suggestie voor derde optie, 27" met 1 of 2 keer 22" ernaast in portrait.
Anoniem: 55347
Ik ben over gegaan van 3x 24" naar 1x LG 34UC87-C + 1x 24". Meest ideale setup tot nu toe. Groot werk veld op de 34". Makkelijk in tweeën of vieren te delen. En het tweede scherm gebruiken voor de "niet direct nodig" tools en/of skype business / website / preview.. verzin 't maar. De LG kwam behoorlijk goed gekalibreerd uit de doos (zoals geadverteerd) en en m'n 24" was al gekalibreerd.
Dat is voorlopig m'n ideale setup. Ik ken er ook een paar die er ondertussen 2 van hebben (van de 34" schermen), maar dat vond ik dus weer wat minder werken. Voelde een beetje overweldigend en druk. Misschien dat dat ook wennen is..
Dat is voorlopig m'n ideale setup. Ik ken er ook een paar die er ondertussen 2 van hebben (van de 34" schermen), maar dat vond ik dus weer wat minder werken. Voelde een beetje overweldigend en druk. Misschien dat dat ook wennen is..
Pagina: 1