Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag High End gamen in combinatie met streamen en daarnaast nog videobewerking doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag toch wel tussen de 2000-2500 gaan kosten (beeldscherm liefst inbegrepen).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Razer naga 2014 edition & thats about it, zit voor de rest met een 5j oude ASUS laptop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- 500GB SSD met 1TB HDD
- High end GPU
- High end CPU met OC mogelijkheden
- OC compatibel gaming moederbord
- 144Hz/1ms beeldscherm
Voor de rest laat ik het aan de pro's (jullie) over ivm best buy adviezen en de verschillende alternatieven die er zijn, heb hier zelf niet zo extreem veel verstand van!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Nvidia, Benq.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stabiel systeem dat weinig geluid produceert dat de mogelijkheid heeft tot uitbreiding in de loop der jaren (bv een extra GPU dat ik in SLI kan zetten over x-aantal tijd).
Ga je overklokken?
Ja.
Tot welk systeem ben je al bekomen?
Heb voor de rest geen idee van volgende dingen:
- Voeding?
- Welke behuizing is het beste ? (liefst wel met uitneembare componenten voor stof & mag wel een mooi design hebben)
- Geluidskaart ?
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht van jullie een eerlijke build waarmee ik toch een aantal jaren mee verder kan, lekker hardcore kan gamen, streamen en video's maken (voor onder andere GoPro montage & Gaming)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik zou graag High End gamen in combinatie met streamen en daarnaast nog videobewerking doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag toch wel tussen de 2000-2500 gaan kosten (beeldscherm liefst inbegrepen).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Razer naga 2014 edition & thats about it, zit voor de rest met een 5j oude ASUS laptop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- 500GB SSD met 1TB HDD
- High end GPU
- High end CPU met OC mogelijkheden
- OC compatibel gaming moederbord
- 144Hz/1ms beeldscherm
Voor de rest laat ik het aan de pro's (jullie) over ivm best buy adviezen en de verschillende alternatieven die er zijn, heb hier zelf niet zo extreem veel verstand van!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Nvidia, Benq.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stabiel systeem dat weinig geluid produceert dat de mogelijkheid heeft tot uitbreiding in de loop der jaren (bv een extra GPU dat ik in SLI kan zetten over x-aantal tijd).
Ga je overklokken?
Ja.
Tot welk systeem ben je al bekomen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 419,- | € 419,- |
| 1 | MSI Z170A GAMING PRO | € 127,26 | € 127,26 |
| 1 | MSI GTX 980 Ti GAMING 6G | € 720,- | € 720,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 48,60 | € 48,60 |
| 1 | BenQ XL2430T Zwart | € 369,- | € 369,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 82,50 | € 82,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 161,- | € 161,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.927,36 | |
Heb voor de rest geen idee van volgende dingen:
- Voeding?
- Welke behuizing is het beste ? (liefst wel met uitneembare componenten voor stof & mag wel een mooi design hebben)
- Geluidskaart ?
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht van jullie een eerlijke build waarmee ik toch een aantal jaren mee verder kan, lekker hardcore kan gamen, streamen en video's maken (voor onder andere GoPro montage & Gaming)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 09:27 ]