Ik had een acer van mediamarkt gekocht voor 999 eur en kreeg elke keer bluescreen heb het 3 keer doen inbrengen en heb mijn geld terug gevraagd nu zit ik met 999eur waardebon voor mediamarkt maar welk laptop is the big question iemand tips en ervaring?
Wat ga je met je laptop doen?
zware programma's omdat ik als ingenieurs student deze nodig ga hebben. Vusial studio
circuit maker zijn de programma's dat ik momenteel gebruik voor unif maar zelfs persoonlijk gebruik ik ook nog sony vegas photoshop
Wat is je budget?
1000 of lager
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja elke dag tot 13inch zou ik gaan denk ik. zo lang mogelijk accu duur maar is niet de belangrijkste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
i7 mischiien en een ssd voor snelle opstart dus hoeft niet volledig ssd 8 gb is genoeg denk ik. open minded voor alle merken genoeg ram ik vraag veel voor weinig geld

ben een gamer maar ni op een laptop maar wil daar wel eens doen dus ..... maybe (maar hoeft niet)
Wat ga je met je laptop doen?
zware programma's omdat ik als ingenieurs student deze nodig ga hebben. Vusial studio
Wat is je budget?
1000 of lager
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja elke dag tot 13inch zou ik gaan denk ik. zo lang mogelijk accu duur maar is niet de belangrijkste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
i7 mischiien en een ssd voor snelle opstart dus hoeft niet volledig ssd 8 gb is genoeg denk ik. open minded voor alle merken genoeg ram ik vraag veel voor weinig geld
ben een gamer maar ni op een laptop maar wil daar wel eens doen dus ..... maybe (maar hoeft niet)