Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoek een laptop voor unif alvast enorm bedankt

Pagina: 1
Acties:

• anis.b
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-01-2023
Ik had een acer van mediamarkt gekocht voor 999 eur en kreeg elke keer bluescreen heb het 3 keer doen inbrengen en heb mijn geld terug gevraagd nu zit ik met 999eur waardebon voor mediamarkt maar welk laptop is the big question iemand tips en ervaring?

Wat ga je met je laptop doen?
zware programma's omdat ik als ingenieurs student deze nodig ga hebben. Vusial studio 8)7 circuit maker zijn de programma's dat ik momenteel gebruik voor unif maar zelfs persoonlijk gebruik ik ook nog sony vegas photoshop }:O :/ :|

Wat is je budget?
1000 of lager :p

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja elke dag tot 13inch zou ik gaan denk ik. zo lang mogelijk accu duur maar is niet de belangrijkste.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
i7 mischiien en een ssd voor snelle opstart dus hoeft niet volledig ssd 8 gb is genoeg denk ik. open minded voor alle merken genoeg ram ik vraag veel voor weinig geld |:( |:( |:(
ben een gamer maar ni op een laptop maar wil daar wel eens doen dus ..... maybe (maar hoeft niet) 8)7

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:28
Hi. Zou je je post een beetje op willen schonen? Gebruik van punten en komma's leest allemaal wat lekkerder en ziet er wat beter uit (idem zonder smileys).

Daarnaast heb je een stukje weggehaald uit het LAA, namelijk je eigen voorstellen/input. Bovendien weten wij hier natuurlijk niet welke laptops ze bij de Media Markt hebben, en dat ga ik niet opzoeken. En geen enkele andere Tweaker denk ik. Is het niet handiger denk je als je de beschikbare modellen waar je uit kunt kiezen (die grof aan je eisen voldoen) hier even neerzet? Ik denk het wel

Overige vragen:
- Welke Acer had je hiervoor dan? En waarom die gekozen?
- Een i7 met SSD en 8GB ram ga je niet vinden denk ik. Denkt je dat die i7 echt nodig is?

Als je deze eisen in pricewatch gooit komt er vast ook wel iets (eventueel na een beetje naar beneden bijstellen).

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-11 17:41
Aha, mediamarkt. lekker veel keus! NOT!!!

Ik zou zeggen lever je bon in (als dat kan) in voor geld.
En koop ergens een laptop bij een webshop.