Goeiedag,
Ik heb hetvolgende systeem waarvoor ik een videokaart zoek om te gamen. Het zijn veelal AAA games zoals momenteel Fallout 4 en the Witcher 3. Ik hoef niet persee alles op max ultra te kunnen spelen maar wel op minimaal 75% van de max settings. Het belangrijkste vind ik 'bang for buck' bij het kiezen van een upgrade.
Gezien mijn oude cpu weet ik niet of ik er goed aan doe een dure videokaart te nemen gezien de cpu dan de bottleneck kan gaan vormen. En misschien daarom budget te reserveren voor een moederbord en cpu upgrade. Uiteindelijk gaat het om de FPS die zo hoog mogelijk moet voor rond de 300 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
AAA titels gamen op high of hoger.
Wat mag de upgrade gaan kosten?
rond de 300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hoef alleen een upgrade te doen voor de videokaart, processor en moederbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 goede videokaart en misschien een nieuwe processor als dit de bottleneck gaat vormen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren, als ze goed beoordeeld zijn in de bestbuy guide is dat altijd mooi meegenomen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de videokaart mag wel stil zijn.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen over een nieuwe videokaart voor mijn systeem en of of het noodzakelijk is mijn processor te vervangen omdat die misschien de bottleneck zou kunnen gaan vormen. Ik vind bang voor buck belangrijk dus een goede prijskwaliteitsverhouding in het hele plaatje.
Ik heb hetvolgende systeem waarvoor ik een videokaart zoek om te gamen. Het zijn veelal AAA games zoals momenteel Fallout 4 en the Witcher 3. Ik hoef niet persee alles op max ultra te kunnen spelen maar wel op minimaal 75% van de max settings. Het belangrijkste vind ik 'bang for buck' bij het kiezen van een upgrade.
Gezien mijn oude cpu weet ik niet of ik er goed aan doe een dure videokaart te nemen gezien de cpu dan de bottleneck kan gaan vormen. En misschien daarom budget te reserveren voor een moederbord en cpu upgrade. Uiteindelijk gaat het om de FPS die zo hoog mogelijk moet voor rond de 300 euro.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Phenom II X6 1090T Black Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | ASRock 890GX Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Green SATA 3 Gb/s, 2TB | € 103,95 | € 103,95 |
1 | Antec Performance One P183 | € 145,- | € 145,- |
4 | Nexus Silicon Absorber voor 120 mm casefan | € 0,- | € 0,- |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
4 | Nexus Real Silent Fan, 120mm | € 0,- | € 0,- |
4 | OCZ Gold DDR3 PC3-10666 Low Voltage Dual Channel | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung SH-S223L | € 0,- | € 0,- |
1 | Antec CP-850 | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 840 Pro 256GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 248,95 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
AAA titels gamen op high of hoger.
Wat mag de upgrade gaan kosten?
rond de 300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hoef alleen een upgrade te doen voor de videokaart, processor en moederbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 goede videokaart en misschien een nieuwe processor als dit de bottleneck gaat vormen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren, als ze goed beoordeeld zijn in de bestbuy guide is dat altijd mooi meegenomen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de videokaart mag wel stil zijn.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen over een nieuwe videokaart voor mijn systeem en of of het noodzakelijk is mijn processor te vervangen omdat die misschien de bottleneck zou kunnen gaan vormen. Ik vind bang voor buck belangrijk dus een goede prijskwaliteitsverhouding in het hele plaatje.
[ Voor 6% gewijzigd door Tourniquet123 op 15-12-2015 22:25 ]