Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Voip verbinding niet altijd goed. optimale instellingen

Pagina: 1
Acties:

• Piet400
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 30-10 19:42
Ik heb een voip verbinding via cheapconnect, maar merk nu dat deze verbinding niet altijd goed werkt.
zo had ik iemand aan de lijn en valt de verbinding weg, de lijn staat wel open, maar verstaan doen we elkaar niet meer.

Ik heb een Ziggo verbinding met een EPC3925 modem.
Heb geen port forwarding open gezet.

Kan ik mijn modem instellen voor een betere verbinding ?
zorgt port forwarding ervoor dat de kwaliteit van de verbinding toeneemt ?

zo ja, zijn er nog andere poorten dan 5060 die ik moet forwarden ?

• Hugo__Boss
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online
Wat voor toestel gebruik je?

Je gesprek vindt niet plaats over poort 5060, dit is namelijk alleen het sip verkeer en zoals je zegt blijft de verbinding wel open dus dit gaat goed.

RTP pakketjes worden waarschijnlijk niet meer goed geNAT. Geef je modem anders eens een herstart, grote kans dat dit helpt. Die cisco modems die niet in bridge modus staan lopen wel vaker vol.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True