Hotmail agenda synchroniseren met Agenda van Mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenvb96
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-09 13:07
Dag,

Ik zit met het volgende probleem, ik kan de agenda van mijn outlook.com account niet syncen met de agenda van de mac. vorige jaren werkte dit altijd perfect op mijn iMac, maar sinds ik de macbook heb niet.

als ik alle gegevens heb in gevuld bij de mail krijg ik ook alleen de optie om de mail te synchroniseren en de notitie's.

Op de iPhone werkt alles gewoon prima en met mijn windows laptop ook.

Heeft iemand hier ervaring mee? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:44
coenvb96 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:23:
Dag,

Ik zit met het volgende probleem, ik kan de agenda van mijn outlook.com account niet syncen met de agenda van de mac. vorige jaren werkte dit altijd perfect op mijn iMac, maar sinds ik de macbook heb niet.

als ik alle gegevens heb in gevuld bij de mail krijg ik ook alleen de optie om de mail te synchroniseren en de notitie's.

Op de iPhone werkt alles gewoon prima en met mijn windows laptop ook.

Heeft iemand hier ervaring mee? :+
Op welke versie draait je iMac? En je MacBook? Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Kortom, met wat meer info kan men je hier beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenvb96
Volkan1984 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:41:
[...]

Op welke versie draait je iMac? En je MacBook? Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Kortom, met wat meer info kan men je hier beter helpen.
sorry, mijn macbook en imac draaien op de nieuwste software (el captain). ik heb zelf al eens probeert om alles handmatig in te vullen (dus handmatig de imap en smtp etc). dit werkt ook niet.
ik heb al veel rond gekeken bij de instellingen van hotmail over agenda rechten, maar hier staat ook niks tussen.

het is een raar probleem omdat ik vorig jaar geen enkel probleem hiermee had op mijn imac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 23:59
Waarom gebruik je specifiek die agenda? Je kan immers ook een icloud agenda gebruiken die exact dezelfde functionaliteit heeft.

heb je al geprobeerd het account te verwijderen, vervolgens de mac opnieuw te starten en daarna opnieuw in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenvb96
supersnathan94 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:38:
Waarom gebruik je specifiek die agenda? Je kan immers ook een icloud agenda gebruiken die exact dezelfde functionaliteit heeft.

heb je al geprobeerd het account te verwijderen, vervolgens de mac opnieuw te starten en daarna opnieuw in te loggen?
momenteel heb ik die agenda ook in mijn windows omgeving draaien enz.
ja dat heb ik al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 23:59
Je kan de icloud agenda ook in windows gebruiken dmv een plug-in voor outlook bv. Dat al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenvb96
supersnathan94 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:55:
Je kan de icloud agenda ook in windows gebruiken dmv een plug-in voor outlook bv. Dat al eens geprobeerd?
heb er even mee zitten kloten. door de agenda in een lijst te laten weergeven in outlook heb ik alles 1 op 1 kunnen kopiëren naar iCloud agenda...
bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou eventueel Outlook and tussen programma kunnen gebruiken?
Ik sync namelijk mijn Outlook.com account and mn iCloud op mn iPhone allemaal via Outlook.

Hiermee staat alles mooi gesynced. Werk mobiel,Prive mobiel en Outlook thuis.
Je zou hiervoor EVO Collaborator for Outlook kunnen gebruiken, is erg stabiel en vele malen beter dan die buggy Outlook connector software.

Blogpostje hierover : http://marceljanssen2015....contacten-en-agendas.html
Pagina: 1