Grote posters/fotobehang uit één stuk gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Made_in_Turkey
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Hallo allemaal!

Ik zoek grote dinosaurus / dieren afbeelding die ik op de muur van mijn zoon als behang wil laten maken. Er zijn op internet behangen te vinden maar ik vind ze lelijk omdat ze in strookjes worden geleverd en buiten dat de afmetingen komen niet overeen.

Ik heb al op Fotolia en shutterstock gekeken maar ik heb helaas niet dat gene kunnen vinden wat ik zocht.
Wat zoek ik :) :

Afbeeldingslocatie: http://www.kidzstijl.nl/image/cache/data/kidzstijl/posterbehang/dinoposter2-700x700.jpg

of

Afbeeldingslocatie: http://www.behang-online.com/wp-content/uploads/2012/11/walltastic-jungle.jpg

Graag jullie hulp! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Made_in_Turkey op 15-12-2015 21:06 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:43
Wat zoek je nou werkelijk? Een poster van 2,4 meter bij 6 meter uit één stuk? Dit wordt één groot goktopic als je de OP niet uitbreidt.

[ Voor 27% gewijzigd door Señor Sjon op 15-12-2015 21:35 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-11 07:24
@Senor Sjon, ik geloof dat hij gewoon grote (hoge resolutie) digitale afbeeldingen zoekt, waarvan hij dan zelf behang/posters kan laten maken.

Het printen van grote posters kan wat betaalbaarder zijn dan echt behang laten printen op maat.

Zoek bijvoorbeeld op Decotex printen, dat is heel betaalbaar voor grote oppervlaktes.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:52
Eerste (gesponsorde) link op Google: www.photowall.nl/Fotobehang

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:04
Geen optie voor OP, want:
Made_in_Turkey schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:04:
.. maar ik vind ze lelijk omdat ze in strookjes worden geleverd ..
Zie:
De breedte van de stroken is 45 cm.

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik weet niet wat je met die kamerbrede poster van plan bent, maar die netjes op de muur plakken lijkt me ook niet eenvoudig. Voor de prijs van die poster kun je bovendien wel een paar strookjes behang verprutsen..

• Made_in_Turkey
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik zoek een afbeelding met een hoge resolutie. Ze kunnen dan de afbeelding printen op een (naadloos) behang. dsign.nl en dat staat veel mooier dan behang in strookjes. De afmeting van de muur is hoogte 260 en breedte 240.. Dus als jullie nog andere website weten waar ik eventueel kan zoeken dan hoor ik het graag.

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Made_in_Turkey schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:47:
Ik zoek een afbeelding met een hoge resolutie. ...
De afmeting van de muur is hoogte 260 en breedte 240.. Dus als jullie nog andere website weten waar ik eventueel kan zoeken dan hoor ik het graag.
Voor een gepersonaliseerde behang is het aan te bevelen een foto aan te leveren van voldoende kwaliteit. Over het algemeen raden we aan om een foto te gebruiken van minimaal 800 pixels per meter fotobehang. Dit wil zeggen dat voor een fotobehang van 2 bij 4 meter de foto minimaal 1600 x 3200 pixels moet bevatten. Hoe beter de kwaliteit van de foto, hoe scherper het behang op de muur wordt.
Bron : http://www.muurmode.nl/veelgestelde-vragen-fotobehang/

Uitgaande van de bovenstaande informatie en de door jouw opgegeven maten zou de foto dus minimaal (2.4 x 800) 1920 pixels breed en (2.6 x 800) 2080 pixels hoog moeten zijn.

Zit bij de volgende google image search iets wat je zoekt ? Dinosaur > 6 MP (2816x2112) ?
Good Dinosaur > 6 MP geeft ook wat leuke (vrolijkere) tekenfilm plaatjes :)

[ Voor 10% gewijzigd door o0SmOkE0o op 15-12-2015 23:47 ]

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:30

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Posters heb je vaak tot A0 formaat, als de plotter het ondersteunt kan je stroken van 1 meter breed plotten.
Als je geluk heb kunnen ze ook 4A0 uitprinten, dat is 2,378 meter bij 1,682 meter _/-\o_
Ik zou maar de vakantiespaarpot maar legen. :P
Let op, de duurste posterpapier heeft een glossy uiterlijk net als bij magazines van Quest.

[ Voor 63% gewijzigd door MedionAkoya op 15-12-2015 23:32 ]

Trein?

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-11 07:24
Nogmaals, printen op decotext is erg goedkoop per vierkante meter. En dan kan je nog met behoorlijke hoge resolutie printen, bijvoorbeeld 300 Dpi. Dus dan heb je wel hoge resolutie nodig!

Maar goed, TS zoekt dus hoge resolutie afbeeldingen, niet manier om het te printen.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:43
Het is zonde als er een hires plaatje is en degene die het moet plotten kan er niks mee. Als het alleen om een hires dinoplaatje gaat, dan is dit topic snel dicht. We zijn niet de GoT Searchparade natuurlijk. :P.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 16:20
Wellicht kunnen zij iets voor je betekenen: www.wallcover.nl
Pagina: 1