Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Karizmatik96
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 10-04-2016
Hallo iedereen;

Sinds korte tijd kan ik niet meer in rooms joinen in het spel ' AGE OF EMPIRES 3' online.
Volgens mij heeft het te maken omdat ik een nieuwe modem heb aangeschaft.
Bij de vorige modem was er geen enkel probleem.
In de site van Proximus is er een optie om de poorten 80,23 aan te vinken en dus open te zetten.
Dit deed ik ook bij de vorige modem en ik kon overal joinen en ook Hosten.
Maar wanneer ik het probeer met de nieuwe modem heeft het blijkbaar geen nut en blijven de poorten steeds dicht.
Ikzelf ben al ruim 2-3 weken bezig om een oplossing te vinden. Ik heb me aangemeld via 192.168.1.1
En heb mijn router meerdere keren gereset en ook nog naar fabrieksinstellingen gezet maar nix hielp.
Omdat ik nie zoveel van Port forwarden en Ip adres ken, kon ik niet meer dan dit doen.

Wat kan ik doen? Zij er hier Mensen die mij kunnen helpen? Alvast bedankt

• vincedd
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23-10 12:52
vertel eerst maar eens wat voor modem je nu hebt,want wij kunnen je zo niet helpen

• Karizmatik96
Port checker heb ik ook al gecheckt en zegt dat mijn poort nog altijd dicht staat. 80 en 23 allebei CLOSED
Nochtans heb ik ze open staan via de proximus site

[Voor 224% gewijzigd door Karizmatik96 op 16-12-2015 13:12]

• LordSpud
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23-10 22:30
Met een dergelijke houding is die kans zeer klein. Ik neem aan dat je zelf dit al had gevonden:

http://www.proximus.be/su...ternetpoorten-openen.html

Verder ga ik er vanuit dat je dit ding hebt:

http://www.proximus.be/da...tion-modem-b-box-3-nl.pdf

En dat je deze handleiding ook al kent:

http://m.setuprouter.com/...box-3/port-forwarding.htm

Ff googlen is niet zo lastig.

• LordSpud
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23-10 22:30
Er zijn tools beschikbaar waarmee je kunt kijken of jouw poorten inderdaad open staan naar buiten toe. Zo kun je uitsluiten dat het aan jouw instellingen ligt. Je zou bijvoorbeeld zoiets kunnen proberen om te testen of poort 80 en 23 open staan:

http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

• Karizmatik96
DIT TOPIC KAN VERWIJDERD WORDEN.

HEB HET PROBLEEM ZELF GEVONDEN NA 3 WEKEN ZOEKEN OP HET INTERNET EN KAN NU LEKKER BINNEN ELKE ROOM.

NOGMAALS BEDANKT VOOR DE REACTIES ! =)

[Voor 18% gewijzigd door Karizmatik96 op 16-12-2015 17:10]

• Bastiaan
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 24-10 12:00

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Even los van de CAPS zou het ook een mooie toevoeging zijn als je aangeeft wat de oorzaak/oplossing nu was. Dat voorkomt dat er later iemand anders ook drie weken aan het zoeken is.

Honda CBR1000F-SS • iPhone 11 • MacBook Air (2015) • Watch S6

• fatiih1997
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 12-02-2016
Hallo ik heb ook het zelfde probleem wilt iemand mij helpen AUB

• vree360
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 16-07-2019
Karizmatik96 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:07:
DIT TOPIC KAN VERWIJDERD WORDEN.

HEB HET PROBLEEM ZELF GEVONDEN NA 3 WEKEN ZOEKEN OP HET INTERNET EN KAN NU LEKKER BINNEN ELKE ROOM.

NOGMAALS BEDANKT VOOR DE REACTIES ! =)
Geachte kan u alstublieft u oplossing meedelen zelfde probleem hier.
Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True