Ik heb een simpele vraag: Wanneer krijgt Tweakblogs een responsive design?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Intentionally left blank
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Dat klinkt nogal gericht op de korte termijn. Verderop in je reactie geef je aan dat het veel gebruikt wordt. Het is dus een belangrijk deel van de Tweakers community. Als je die op lange termijn levend wil houden, hoort een goede, modern vormgegeven en op mobiel leesbare Tweakblogs site daar ook bij.RobbyTown schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 07:59:
Dit komt omdat het voor tweakers niets extra's oplevert. Ze knutselen meer aan wat geld oplevert. Denk aan nog betere pricewatch. Of een site nog sneller op laad want daar zitten de meeste gebruikers.
Ja, wacht eens even. Onderscheid maken: oké. Maar dat kan ook door het design vergelijkbaar te houden maar bijvoorbeeld andere kleuren te gebruiken ofzo. Het is nu gewoon zo dat het design van Tweakblogs 10 jaar achterloopt op dat van Tweakers. Het is gewoon de stijl van "toen".RobbyTown schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 07:59:
Dat is bewust gedaan om zo onderscheidt te maken tussen de site en blogs.
Mooi, het wordt veel gebruikt en is dus een belangrijk onderdeel van Tweakers. Zie ook mijn opmerking hierboven. En dat iemand een groot voorstander is om "blogs mobiel te maken" is natuurlijk leuk. Maar, kom op zeg! Anno 2020 kan dit design gewoon niet meer. En is het nou echt zoveel werk om het te moderniseren? Laat een professionele webdesigner een paar dagen klussen met CSS en het kan er weer een paar jaar tegen...RobbyTown schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 07:59:
Jaren terug is het meer voor de fun gemaakt, toen was mobiel ook niet zo groot. Dat het zo actief word gebruikt had Tweakers zelf ook niet verwacht.
Maar ik ben ook voorstander om blogs mobiel te maken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq