Wanneer krijgt Tweakblogs een responsive design

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik heb een simpele vraag: Wanneer krijgt Tweakblogs een responsive design?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Trapje omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:02

Fiber

Beaches are for storming.

Als er tijd voor is... (Lees: Kan nog wel even duren...)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

crisp

Devver

Pixelated

Tweakblogs hebben helaas geen hoge prioriteit, maar ik zal eens een balletje opgooien of er echt niets gedaan kan worden....

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-07 00:11

L0g0ff

omg

Ik vraag me dit ook al een tijdje af.

Kleine moeite toch om het responsive te maken?

Het is echt niet fijn lezen nu en ik weet zeker dat dit lezers afhoud.

Uiteindelijk is jullie streven toch ook mensen zo lang mogelijk op tweakers.net houden ;)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:04
Kan de tweakersblog niet netjes op de site geintegreerd worden? Nu hangt het er zo bij...

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Bij abbo dag is deze vraag ook gesteld. Hierbij het antwoord

Waarom word er niets met tweakblogs niets gedaan dit komt omdat het voor tweakers niets extra's oplevert. Ze knutselen meer aan wat geld oplevert. Denk aan nog betere pricewatch. Of een site nog sneller op laad want daar zitten de meeste gebruikers.

Kan de tweakersblog niet netjes op de site geintegreerd worden? Nu hangt het er zo bij... Dat is bewust gedaan om zo onderscheidt te maken tussen de site en blogs.

Waarom is het dan gemaakt? Jaren terug is het meer voor de fun gemaakt, toen was mobiel ook niet zo groot. Dat het zo actief word gebruikt had Tweakers zelf ook niet verwacht.

Maar ik ben ook voorstander om blogs mobiel te maken.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trab_78
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-07 14:07
RobbyTown schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 07:59:
Dit komt omdat het voor tweakers niets extra's oplevert. Ze knutselen meer aan wat geld oplevert. Denk aan nog betere pricewatch. Of een site nog sneller op laad want daar zitten de meeste gebruikers.
Dat klinkt nogal gericht op de korte termijn. Verderop in je reactie geef je aan dat het veel gebruikt wordt. Het is dus een belangrijk deel van de Tweakers community. Als je die op lange termijn levend wil houden, hoort een goede, modern vormgegeven en op mobiel leesbare Tweakblogs site daar ook bij.
Dat is bewust gedaan om zo onderscheidt te maken tussen de site en blogs.
Ja, wacht eens even. Onderscheid maken: oké. Maar dat kan ook door het design vergelijkbaar te houden maar bijvoorbeeld andere kleuren te gebruiken ofzo. Het is nu gewoon zo dat het design van Tweakblogs 10 jaar achterloopt op dat van Tweakers. Het is gewoon de stijl van "toen".
Jaren terug is het meer voor de fun gemaakt, toen was mobiel ook niet zo groot. Dat het zo actief word gebruikt had Tweakers zelf ook niet verwacht.

Maar ik ben ook voorstander om blogs mobiel te maken.
Mooi, het wordt veel gebruikt en is dus een belangrijk onderdeel van Tweakers. Zie ook mijn opmerking hierboven. En dat iemand een groot voorstander is om "blogs mobiel te maken" is natuurlijk leuk. Maar, kom op zeg! Anno 2020 kan dit design gewoon niet meer. En is het nou echt zoveel werk om het te moderniseren? Laat een professionele webdesigner een paar dagen klussen met CSS en het kan er weer een paar jaar tegen...
Pagina: 1