Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Clickbait foto bij meerdere V&A producten

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views

• GrooV
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 13:59
Bij het tonen van een product van de Pricewatch wordt altijd de laagste prijs getoond, helaas klopt het plaatje niet altijd bij het product wat er voor zorgt dat bij console spellen het meer lijkt op clickbait

Kijk bijvoorbeeld bij Just Cause 3, wordt geadverteerd met vanaf 39,95 met plaatje van de PS4 uitvoering erbij. Ik klik er op en zit al klaar voor mij ideal betaling, blijkt het om de Windows versie te gaan die 39,95 euro is en de PS4 versie is gewoon 50 euro!

Screenshot voor meer info:

En als je door klikt:

• ProVine
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:12
Dit is helaas voor alle games, Op de Frontpage staat nu een plaatje van de ps4 variant van battlefront met als prijs 45 euro, echter als je er op klikt blijkt dit ook de pc versie te zijn. Het is zeer misleidend

• larshack
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17:13

larshack

Zonder melk en suiker

Snap je gedachte, maar er staat toch "vanaf €XXXX" bij de omschrijving van het artikel?
Plaatje is meer voor de herkenning van de game denk ik zo

• GrooV
larshack schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:22:
Snap je gedachte, maar er staat toch "vanaf €XXXX" bij de omschrijving van het artikel?
Plaatje is meer voor de herkenning van de game denk ik zo
Vanaf XXX is natuurlijk ook omdat het bij alle webshops een andere prijs heeft, er staat een plaatje van de PS4 versie met een prijs onder, dus verwacht je de PS4 versie.

Makkelijke oplossing om dan gewoon het plaatje van de bij behorende prijs te tonen?

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:40

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

GrooV schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:44:
[...]

Vanaf XXX is natuurlijk ook omdat het bij alle webshops een andere prijs heeft, er staat een plaatje van de PS4 versie met een prijs onder, dus verwacht je de PS4 versie.

Makkelijke oplossing om dan gewoon het plaatje van de bij behorende prijs te tonen?
Het product Just Cause 3: http://tweakers.net/product/422428/just-cause-3/, kent 3 verschillende uitvoeringen, namelijk pricewatch: Just Cause 3, PC (Windows), pricewatch: Just Cause 3, PlayStation 4 en pricewatch: Just Cause 3, Xbox One. De PS4-uitvoering is hierbij de hoofduitvoering, daar wordt uiteindelijk ook het plaatje van gebruikt als je ergens het product bekijkt. En de vanaf-prijs is inderdaad de laagste prijs binnen dat product, van de PC-versie dus. Die koppeling op productniveau vind je onder andere in redactie-artikelen. Dat kan soms verwarrend zijn, zoals in dit geval. Ik zet dit topic door naar Mooie Features, zodat onze productmanager ernaar kan kijken.

Je hebt het in de titel van dit topic over V&A, maar daar vindt de koppeling juist plaats op uitvoeringniveau en daar wordt dus wel het juiste plaatje en bijbehorende prijs gepakt.

• GrooV
De titel is verkeerd zie ik nu, dat moet uiteraard de pricewatch zijn!

Dank voor het doorzetten en hopelijk wordt het opgelost

• Maite de Jong
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 20:36

Maite de Jong

Online Product Manager
Op Tweakers kennen we inderdaad een onderscheid tussen producten en uitvoeringen. Bij Redactionele content wordt meestal gekoppeld aan het product en niet de uitvoering, die is vaak te specifiek. Bij deze koppeling tonen de afbeelding van een van de uitvoeringen (de primaire), we moeten er immers een kiezen. En de laagste prijs waarvoor het product te verkrijgen is. Dat dat soms voor verwarring zorgt begrijpen we goed, dat houdt ons hier op een wat globaler niveau ook bezig. Helaas vrij complex om op te lossen. Maar het heeft onze aandacht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True