Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• RiZerMan
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 07-10-2018
Hallo, ik ben al bezitter van een Sony xperia M2 voor bijna anderhalf jaar maar sinds gistermiddag doet mijn touchscreen raar. Gisteren deed opeens met touchscreen het niet meer, ik zag nog steeds me meldingen op me scherm staan en alles werkte nog (animaties tijd ect.) maar hoe ik ook op het scherm drukte me telefoon reageerde niet meer. dus ik dacht: laat ik hem opnieuw opstarten, werkte niet maar na 5x deed me scherm het opeens wel.
Nu komt het gekke. na ongeveer 5 minuten kapte me scherm er weer mee en kon ik hem weer 12x opnieuw opstarten voordat hij weer kon functioneren. Sinds net is me touchscreen er helemaal mee gekapt en na tientallen keren opnieuw opstarten, sim eruit en sd kaart eruit nog steeds niet gaan werken

misschien is er iemand die mij verder kan helpen die dit probleem ook gehad heeft want het is heel erg vervelend.
Alvast bedankt.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True