Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

website werkt niet netwerk fout?

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

• RAXO
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-11 21:32
Hallo,

Ik run een website bij depauwhosting.nl en kan die website niet bereiken. Het zelfde geld voor mijn cpanel en website die daar op runt. Heb all contact opgenomen met hun zij kunnen er niks aan doen. Ik krijg de melding dat de server niet reageert en dat ik mogelijk problemen heb met mijn internet. Weet iemand wat hier mis is?

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:31

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Ik kom er gewoon op, dit kun je ook zelf controleren op o.a.; http://downforeveryoneorjustme.com/

www.google.nl

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-11 11:09

WeirdEye

Eindbaas

Klinkt meer alsof je geblokkeerd bent op de server.
Misschien paar foutieve inlog pogingen en nu op de blacklist?

Probeer eens te testen vanaf een andere verbinding, bv mobiele telefoon op 3G/4G.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Test het via een andere verbinding, bij kennissen enz. Werkt het overal niet? Dan moet je bij je provider zijn. Alleen bij jouw niet? Dan moet je eens in je eigen netwerk kijken of daar nog gekke dingen zijn.

Een blacklist zou kunnen maar daar kom je dan ism je hostingprovider snel genoeg achter. Onze glazen bol is stuk, dus zonder verdere input is dit topic zinloos en toch iets wat je zelf moet oplossen, of iig een begin moet maken met debuggen.

Dit topic is gesloten.