Toon posts:

MSI K7T Turbo Raid + DDR geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb net een nieuw systeem gekocht met o.a. een MSI K7T Turbo Raid, SocketA, VIA133A, Onb. Audio en als geheugen een 1xDane-Elec Dimm 256Mb DDR SDram PC2100

vraagje: heeft DDR geheugen wel nut op die mainboard?? :?

groeten,
robbin

• nixan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-08 19:11

nixan

and then?

nee

where is my car?

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op woensdag 20 juni 2001 16:38 schreef sjorbin het volgende:
Hey

1xDane-Elec Dimm 256Mb DDR SDram PC2100

groeten,
robbin
:? :?

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Topicstarter
aha dus waarschijnlijk een andere mainboard kiezen??

• nixan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-08 19:11

nixan

and then?

ja, of ander geheugen. Moederbord is prima keuze.

where is my car?

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Als je het bordje wilt houden
die DDram terug brengen en omwisselen voor PC133 |:( :Z

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

Of het geheugen ruilen voor sdram

The need for speed drives me

Verwijderd

dat bord is rommel , krijg je niet eens Win2K op door z'n RAID . En ie is onstabiel , etc etc etc , ik heb genoeg van MSI , ik ga binnenkort een Asus of Epox of Iwill halen (welke van deze 3 is aan te raden ?)

Verwijderd

Topicstarter
AOpen AK73 Pro (A), SocketA, KT133, ATX, 266Mhz

een goed alternatief??
want die Abit KT7A is niet compatible met de 5.1 soundcard

Verwijderd

Topicstarter
heeft dit: Asus A7A266, 266Mhz SocketA, AMD Thunderbird mainboard wél nut in combinatie met DDR geheugen??

begin aan mezelf te twijfelen...|:(

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:59
>> P&M <<

Verwijderd

het bord is prima. werkt perfect en is hartstikke stabiel (w98).

als ik moest kiezen hield ik die MSI EN het geheugen. er komt vast wel weer een tijd dat je dat DDR reepje kan gebruiken waarvoor het werkelijk (double data rate) bedoeld is kan gebruiken. waarom zou je een nieuw mobo kopen, als die je hebt, nieuw is en goed?

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 16:50 schreef real_raichu70 het volgende:
dat bord is rommel , krijg je niet eens Win2K op door z'n RAID . En ie is onstabiel , etc etc etc , ik heb genoeg van MSI , ik ga binnenkort een Asus of Epox of Iwill halen (welke van deze 3 is aan te raden ?)
hier ben ik niet mee eens. dat jij win2k niet kan draaien met raid op dat bord, wil niet gelijk zeggen dat t bord niet goed is en onstabiel. integendeel, het is juist een erg goed bord. Een moederbord beoordeel je niet aan de hand van je eigen ervaring met 1 bord. zoiets doe je alleen als je meerdere borden hebt en dat op meerdere systemen hebt getest. Dus als je bijv. zoals ik altijd in knoop ligt met de AOpen AX6B en AX3S (+varianten). daar heb ik al heel wat systemen mee gehad (niet thuis) en dat was altijd ellende. dat is een gegronde reden. niet gelijk gaan flamen. ook hardware reviewers vinden de msi k7t turbo een goed bord.

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 16:03
Op woensdag 20 juni 2001 17:40 schreef DarthRaider het volgende:
als ik moest kiezen hield ik die MSI EN het geheugen.
Dat zou ik niet doen, waarschijnlijk is DDR goedkoper/sneller tegen de tijd dat je het nodig hebt. Dus ik zou het nu inruilen voor PC133 en later nog een keer DDR kopen, dat is wat beter voor je portomonee (ons bin zuunig ;) )

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Ik heb al 3 mobo's van MSI gehad en met alle 3 problemen (SS7 mobo , Pro2-A , K7T Turbo) . Heb 1 Asus gehad (K7V) en dat werkte perfect . Ik ben het dus grondig beu met MSI en wil nu een ander bord hebben .

Verwijderd

Dan kunnen we stellen dat je OF stom pech hebt gehad OF een en ander niet goed doet.
We verkopen een paar duizend msi-bordjes per jaar met alle mogelijke besturingssystemen, en de uitval is nagenoeg nihil.
Als ik daar de problemen tegenover zet met bv de Asus CUV4X-E dan hebben we het over 10 tegen 1 :)

BTW draai hier een Turbo Raid met win2000...
Pagina: 1