Steeds inloggen op iCloud - diverse devices

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-07 09:41
Hi all,

sinds een paar dagen vraagt zowel m'n iPhone6 als m'n iPad mini 4 (ook op m'n MBP) dagelijks (of meerdere keren per dag) om opnieuw in te loggen in de App store/iCloud etc.
En dit zonder dat het device herstart is oid.

Meer mensen last van? Bekend probleem?
Gisteren m'n wachtwoord veranderd, maar vanmorgen weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Volgens mij kun je bij de instellingen van je toestel dit aan /uit zetten. Iets met elke keer vragen om wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Probeer eens in te loggen in iCloud in de instellingen.
Instellinge -> iCloud -> Klik op je naam en vul dan je wachtwoord in.

Waarschijnlijk lost dat het op :)

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-07 09:15
Heb ik ook een tijd gehad, ik heb toen mijn icloud account volledig afgemeld en verwijderd in ios en opnieuw aangemeld. Geen last meer van gehad sindsdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creazn
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-04 14:21
Soms krijg ik ook een melding dat ik mijn wachtwoord in moet vullen van mijn icloud account op mijn iPhone. Maar nadat ik mijn wachtwoord heb ingevuld is er niks meer aan de hand. Ik had het gewoon ingevuld en daarna geen last meer van. (wachtwoord niet verandert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dit gebeurt meestal als je internet verbinding niet (goed) werkt.
Ik heb dit probleem vaak als Ziggo voor de zoveelste keer niet goed werkt (mega packet loss of internet van 500 bytes per seconde...), of als de firewall QoS weer eens pissed wordt omdat iCloud op m'n mac spontaan tientallen verbindingen per seconde wil leggen met Apple/AKAMAI servers.

Als dit dus vaak op WiFi gebeurt, kijk dan eens of het probleem nog steeds voorkomt als je hem een paar dagen op mobiel netwerk houdt. Zo neen, dan weet je waar je naar de oplossing moet zoeken. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hier ook. Best irritant.

Ik krijg een pop-up op mijn watch dat mijn iCloud wachtwoord benodigd is. Als ik dan naar de iPhone ga staat er idd een schermpje om een wachtwoord in te vullen, als ik dat dan vervolgens doe staat er "Er is iets mis gegaan, probeer het later nog eens".

Heel irritant. Is al dagen

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1