kpn klacht

Pagina: 1
Acties:
  • 689 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzerjump
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-09-2020
ik heb een klacht ingediend bij kpn over het niet terug bellen wat meerde malen beloofd is nu ik een klacht heb ingediend bellen ze me nog niet terug over de klacht wat wel de bedoeling was wat kan ik nu doen om serieus genomen te worden dat dit een groot probleem is bij kpn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-10 13:55
Kan je hun niet gewoon bellen?

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:07

Detmer

Professioneel prutser

buzzerjump schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:47:
ik heb een klacht ingediend bij kpn over het niet terug bellen wat meerde malen beloofd is nu ik een klacht heb ingediend bellen ze me nog niet terug over de klacht wat wel de bedoeling was wat kan ik nu doen om serieus genomen te worden dat dit een groot probleem is bij kpn ?
Interpunctie en hoofdletters gebruiken zodat het duidelijk wordt >:)

Gewoon KPN zelf bellen en het uitleggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Detmer op 15-12-2015 11:50 ]

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzerjump
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-09-2020
Bellen heeft geen zin dan krijg je telkens het zelfde antwoord je word terug gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Toets 9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:11
Social media wilt ze ook nog wel eens aan het werk zetten.

Maar ik neem aan dat als je belt en ze zouden een week geleden iemand jou laten terug bellen dat ze er dan wel iets aan gaan doen en zorgen dat je z.s.m. terug gebeld wordt. Wat is het probleem precies met KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Wouter_96 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:10:
Social media wilt ze ook nog wel eens aan het werk zetten.
En anders pleur je het even op hun forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Grappig, heb zelf voor KPN gewerkt (Smartcare, ja mensen, haat me maar :+ ), en meestal als dit soort klachten binnen kwamen werd het besproken, als de klant belde, werd het vaak in dat gesprek opgelost.

YMMV uiteraard, maar ik probeerde met de collega's die ik goed kende altijd te zorgen dat dit netjes werd opgepakt.

Overigens, een tweet sturen met @KPN_webcare werkt vaak ook :) zitten mensen achter die echt hun best doen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:11
corset schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:46:
Grappig, heb zelf voor KPN gewerkt (Smartcare, ja mensen, haat me maar :+ ), en meestal als dit soort klachten binnen kwamen werd het besproken, als de klant belde, werd het vaak in dat gesprek opgelost.

YMMV uiteraard, maar ik probeerde met de collega's die ik goed kende altijd te zorgen dat dit netjes werd opgepakt.

Overigens, een tweet sturen met @KPN_webcare werkt vaak ook :) zitten mensen achter die echt hun best doen.
Eerder heel veel respect voor iemand die daar werkt. Volgensmij krijgt je echt een hoop commentaar over je heen vooral als het niet werkt. Ik blijf zelf altijd netjes want diegene aan de andere kant, kan er ook niks aan doen en wilt het ook graag mee oplossen. Maar als ik sommige mensen aan de telefoon hoor met een klantenservice.

Ik vroeg me inderdaad ook af wat het probleem was. Meestal wordt het toch in het gesprek opgelost. Eventueel wordt er een monteur langs gestuurd als het niet via de telefoon op te lossen is. Zelf nog nooit gehad dat ze me terug zouden bellen. Soms duurt het even en een paar belletjes. Maar het wordt wel altijd netjes opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wouter_96 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:50:
[...]

Eerder heel veel respect voor iemand die daar werkt. Volgensmij krijgt je echt een hoop commentaar over je heen vooral als het niet werkt. Ik blijf zelf altijd netjes want diegene aan de andere kant, kan er ook niks aan doen en wilt het ook graag mee oplossen. Maar als ik sommige mensen aan de telefoon hoor met een klantenservice.

Ik vroeg me inderdaad ook af wat het probleem was. Meestal wordt het toch in het gesprek opgelost. Eventueel wordt er een monteur langs gestuurd als het niet via de telefoon op te lossen is. Zelf nog nooit gehad dat ze me terug zouden bellen. Soms duurt het even en een paar belletjes. Maar het wordt wel altijd netjes opgelost.
Mijn ervaring:

40% prettige gesprekken
20% pittige gesprekken (mensen ontevreden, boos, maar wel tot rust te manen, en te helpen)
35% scheld gesprekken. En dan van licht, tot "vuile **** ik kan niet op facebook al 10 minuten en dat is mijn werk, ik wacht je op en sla je kapot" en een vrouw die mij aan de telefoon verrot scheld, en dan haar man die een collega van mij belt, ook gaat schelden.
5% rot gesprekken. Overlijden, hoe wordt iets gedaan. leen toestel defect bij ongeluk, wat nu.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 15:21
buzzerjump schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:47:
Ik zou bij ze voor de deur gaan staan,je kan een klantenbrief schrijven en anders zeggen dat je het abbo opzegt.Misschien dat ze dan je serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-10 10:40
Sorry, maar dit is het echt niet waard om een topic over te beginnen.

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.