Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (7 Days to Die) op 2 non-4K monitoren. Wat programmeren, af en toe een VM draaien, buiten gamen niet hele spannende dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1200 euro, het mag minder kosten, het mag iets meer kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, speakers, 2 monitoren, alle toebehoren is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kleine pc met een stevige videokaart die niet super veel geluid maakt. Ik heb een flinke NAS staan dus 500GB ruimte is voldoende. 16 GB mem voor af en toe een VM draaien is wel fijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De behuizing ben ik wel over uit, op dit moment kan ik geen betere mini-itx kast met goede airflow voor de videokaart vinden. Ik sta wel open voor tips als iemand nog een leukere kleine behuizing weet. Switch naar mAtx mag ook.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te luid (tsja, subjectief). Skylake moet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik kom er niet uit welk merk en latency geheugen ik het beste kan kopen. Is er betere keuze voor de SFX-L voeding? Is dit de beste versie van de 970 videokaart voor mij? (Airflow van de RVZ02B-W zou goed genoeg moeten zijn voor non-blower modellen). Is dit de beste keuze qua moederbord?
Gamen (7 Days to Die) op 2 non-4K monitoren. Wat programmeren, af en toe een VM draaien, buiten gamen niet hele spannende dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1200 euro, het mag minder kosten, het mag iets meer kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, speakers, 2 monitoren, alle toebehoren is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kleine pc met een stevige videokaart die niet super veel geluid maakt. Ik heb een flinke NAS staan dus 500GB ruimte is voldoende. 16 GB mem voor af en toe een VM draaien is wel fijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De behuizing ben ik wel over uit, op dit moment kan ik geen betere mini-itx kast met goede airflow voor de videokaart vinden. Ik sta wel open voor tips als iemand nog een leukere kleine behuizing weet. Switch naar mAtx mag ook.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te luid (tsja, subjectief). Skylake moet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik kom er niet uit welk merk en latency geheugen ik het beste kan kopen. Is er betere keuze voor de SFX-L voeding? Is dit de beste versie van de 970 videokaart voor mij? (Airflow van de RVZ02B-W zou goed genoeg moeten zijn voor non-blower modellen). Is dit de beste keuze qua moederbord?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 234,80 | € 234,80 |
1 | ASRock H170M-ITX/ac | € 110,50 | € 110,50 |
1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 354,95 | € 354,95 |
1 | Silverstone RAVEN RVZ02 (Window) | € 98,80 | € 98,80 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 83,50 | € 83,50 |
1 | Silverstone SX500-LG | € 84,80 | € 84,80 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 161,- | € 161,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.128,35 |