SSD of HDD

Pagina: 1
Acties:

• Janspook
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-12-2025

Janspook

Fryslân boppe

Topicstarter
Hallo,

Ik ben binnenkort van plan om 2 SSD's te kopen 1 als boot drive en 1 voor games.
Mijn vraag is welke games kan ik dan beter op een SSD doen of op een HDD.
Ik heb black ops 3, battlefield 4 en gta 5
Ik ga battlefield 4 en gta 5 op mijn SSD doen. Voor black ops 3 weet ik het nog niet want de laad tijden op een HDD zijn al super snel. Dus heeft het zin om black ops 3 op mijn SSD te doen.

Gewoon een spook

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je de ruimte hebt, natuurlijk alles, maar moet je 1 van de 3 kiezen, zou ik inderdaad voor BO3 gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Waarom 2 ssd's? 1 grote is wel net zo handig.

En dan inderdaad zo groot, dat alles er op past is natuurlijk de aanbeveling

• Janspook
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-12-2025

Janspook

Fryslân boppe

Topicstarter
nou zie ik wil graag 1 puur voor boot drive want als hij stuk gaat staan alle games op de andere.
voor veiligheid om kort gezegt.

Gewoon een spook

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Als de boot drive het opgeeft, en je vervangt hem of je zet windows er opnieuw op, zullen de games op de andere ssd niet meer opstarten en moet je alsnog de boel herinstaleren.

Wat is dan wel "handig" : een goede backup op een HDD

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:52

WCA

Reepje schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:27:
Als de boot drive het opgeeft, en je vervangt hem of je zet windows er opnieuw op, zullen de games op de andere ssd niet meer opstarten en moet je alsnog de boel herinstaleren.

Wat is dan wel "handig" : een goede backup op een HDD
Als je je games netjes via steam opstart kan dat wel degelijk.

Share and Enjoy!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:10
Battlefield had een heel groot voordeel op een SSD. Doordat je als eerst in de pot zat kon je altijd als eerste een voertuig kiezen. Maar dat hebben ze opgelost met een countdown. Heb hem altijd op de SSD gehad maar nu merk ik geen verschil sinds die op de HDD draait. BO3 heb ik geen ervaring mee. GTA 5 heb ik ook gewoon op de HDD staan. Kan dus ook niet vergelijken hoe het is om hem op een SSD te draaien. Heb niks te klagen erover op HDD.
Pagina: 1