Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

selectering van de pricewatch werkt niet meer!

Pagina: 1
Acties:

• edgar72
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-08 17:39
De selectering van de pricewatch heeft bij mij geen effect. wat ik ook aan klik er gebeurt helemaal niets meer. Het is er ook niet eenvoudiger op geworden met de knoppen AND en NOT, Waarom? als ik iets niet wil zien dan selecteer ik het toch niet.
Verder zijn niet alle merknamen opgenomen meer, dat mag je zelf ook uitzoeken zeker. Ik krijg het idee dat er zo wat geklungeld is met voorkeur. Bijvoorbeeld bij de toetsenborden staat Ducky en DAS er niet meer tussen, wel de grote namen als Corsair etc. Je kan wel zoeken op Ducky, maar selecteren als je de naam nog niet kent is er niet meer bij. (volgens mij haal je zo de grote namen naar voren en de minder verkopende namen ziet het grote publiek niet).
De pricewatch is naar mijn mening niet beter, maar slechter geworden. Misschien dat anderen hier ook last van hebben, ik kan mij niet voorstellen dat ik de enigste ben.

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23:30

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
De merken Ducky en Das kun je nog gewoon rechtstreeks selecteren, je moet alleen even het filter uitvouwen, want er zijn tientallen merken om uit te selecteren: http://tweakers.net/categ...bIyNDAAcosyk1N9M_OUrAxqAQ. Als er meer dan de standaard 6 merken getoond zouden worden voordat je het filter uitvouwt, dan zou het wel erg druk worden, dat is ook verwarrend. Daar is het 'NIET'-filter ook handig, dan kun je een paar grote merken uitfilteren, zonder direct tientallen vinkjes te moeten zetten.

De pricewatch biedt wat mij betreft een heel krachtig filtermechanisme, alhoewel het me ook niet zou verbazen als het voor een onbekende te veel zou zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True