hallo allemaal
Ik had een vraagje aan de techniekers hier die misschien wat tips kunnen geven of een ander beeld kunnen werpen op wat beter kan in deze build. Deze build is voor mijn broer, hij speelt enkele spellen zoals runescape (hij wilt dit op maximum settings kunnen draaien), aangezien dit vooral op CPU is heb ik een stevige CPU erin gegooid. Hij heeft ook een DJ set waar hij muziek mee maakt (ken het programma niet wat hij gebruikt), misschien belangrijk detail: hij streamt Runescape mocht dit een verschil maken. Misschien dat ik wat RAM betreft wat lager kan gaan (naar 8GB). Maar mijn vraag is: vinden jullie nog kleine foutjes of ruimte voor verbetering voor deze build? Alle tips zijn welkom
onderaan staat de build in zijn geheel.
dus, PC word gebruikt voor:
browsergames zoals Runescape (+Twitch streaming) & Felspire + voor DJ set
Ik had een vraagje aan de techniekers hier die misschien wat tips kunnen geven of een ander beeld kunnen werpen op wat beter kan in deze build. Deze build is voor mijn broer, hij speelt enkele spellen zoals runescape (hij wilt dit op maximum settings kunnen draaien), aangezien dit vooral op CPU is heb ik een stevige CPU erin gegooid. Hij heeft ook een DJ set waar hij muziek mee maakt (ken het programma niet wat hij gebruikt), misschien belangrijk detail: hij streamt Runescape mocht dit een verschil maken. Misschien dat ik wat RAM betreft wat lager kan gaan (naar 8GB). Maar mijn vraag is: vinden jullie nog kleine foutjes of ruimte voor verbetering voor deze build? Alle tips zijn welkom
dus, PC word gebruikt voor:
browsergames zoals Runescape (+Twitch streaming) & Felspire + voor DJ set
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 193,75 | € 193,75 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 89,80 | € 89,80 |
1 | WD Desktop Mainstream, 1TB | € 54,89 | € 54,89 |
1 | Corsair Carbide 100R Standaard | € 53,- | € 53,- |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
1 | G.Skill Ripjaws V F4-2133C15D-8GVR | € 52,50 | € 52,50 |
1 | Asus BC-12D2HT Bulk Zwart | € 54,- | € 54,- |
1 | Seasonic G-series 360 watt | € 62,50 | € 62,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 588,34 |
[ Voor 36% gewijzigd door socomhunter op 18-12-2015 00:38 . Reden: Aanpassingen in de build ]