Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:43
Ik heb een Auzentech Forte geluidskaart welke spontaan gestopt is om geluid te produceren op normaal niveau. Van de ene op de andere dag moet het geluidsniveau van mijn speakers naar zowat maximaal worden gedraaid om geluid uit mijn speakers te krijgen. Op de onboard geluidskaart werkt alles naar behoren.

Na een visuele controle van de kaart lijkt het alsof er een onderdeel van de kaart is afgebroken/mist.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/334sppl.jpg

'TR14" en op de elementen zelf staast "MAX C4"

Graag zou ik willen weten of iemand iets met deze beknopte beschrijving kan, en of het onderdeel in kwestie te vervangen is? Sinds het een aardig prijzige geluidskaart was hoop ik dat repareren nog enigszins doenbaar is, daar er nog wel geluid uit komt maar heel zacht, is hij niet geheel overleden lijkt mij?

Concreet:
Heeft iemand enig idee waar een TR14-C4 te krijgen is, zou dit het probleem oplossen of zijn er andere mogelijke oorzaken?

Solderen op miniscuul niveau kan vaders wel (doet aan modelbouw etc.), gaat hem enkel om of dit het probleem is en waar het onderdeel te krijgen is.

Mijn dank is groot O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in Zoetermeer en heb basis soldeer vaardigheden met loupe en meuk kom ik een heel eind.
Echter zul je wel het betreffende onderdeel ergens moeten aanschaffen.....
Op de stille veerkade (den haag) kom je denk ik een heel eind met wat je zoekt of anders bv ebay.de

De hamvraag is echter of er niet nog meer schade is ?
1 onderdeel ligt er compleet af, dat gebeurt meestal niet vanzelf, hoe zit het met de andere onderdelen ? Bovendien ziet het er allemaal erg stoffig en ge-oxideert uit.

Wil je een high-end all-in reparatie dan kun je ook investeren in een verzoek aan sebastius (den haag):
sebastius