Even kort schetsen: Ik werk momenteel voor een bedrijf die in 5 landen gevestigd is. Elk land heeft een hoofdkantoor en een aantal winkels. +/- 200 in totaal. Voor Nederland zijn we momenteel bezig met een nieuw project om alle kassasystemen te vervangen en om overal nieuwe internetlijnen te voorzien. Voor dat laatste is de opzet redelijk eenvoudig, we willen een gegarandeerde lijn van minimum 1mbit, en 10mbit voor in het hoofdkantoor waarmee ze verbinding moeten hebben.
Momenteel hebben we 2 offertes, namelijk van CDS (connect data solutions) dus eigenlijk tele2 en anderzijds KPN.
Beide zijn qua prijzen min of meer gelijk met als verschil dat CDS effectief 1mbit gegarandeerd is, terwijl KPN 6mbit niet gegarandeerd heeft. (Beide 4h SLA tot reparatie mocht er iets voorvallen)
Ik vroeg mij hetvolgende af:
- Wat zijn jullie ervaringen met beide ISP's? (Vooral op support vlak)
- Wat denken jullie over dat 1mbit/6mbit verhaal?
Bedankt
Momenteel hebben we 2 offertes, namelijk van CDS (connect data solutions) dus eigenlijk tele2 en anderzijds KPN.
Beide zijn qua prijzen min of meer gelijk met als verschil dat CDS effectief 1mbit gegarandeerd is, terwijl KPN 6mbit niet gegarandeerd heeft. (Beide 4h SLA tot reparatie mocht er iets voorvallen)
Ik vroeg mij hetvolgende af:
- Wat zijn jullie ervaringen met beide ISP's? (Vooral op support vlak)
- Wat denken jullie over dat 1mbit/6mbit verhaal?
Bedankt