Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag voor het eerst een desktop computer bouwen om mee te kunnen werken en af en toe te kunnen gamen. Aangezien mijn werk vaak intensief gebruik maakt van adobe en 3D-CAD programma's moet de computer hier goed mee om kunnen gaan. Ook zijn meerdere monitors een must zodat ik meerdere programma's eenvoudig naast elkaar kan zien & gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum bedrag voor alles bij elkaar is 1250 euro, maar alles hieronder is meegenomen!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt mijn eerste desktop computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik een enigszins grote hoeveelheid RAM (>16GB) en CPU nodig heb om ongestoord te kunnen werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik ben compleet nieuw tot het bouwen van computers en heb dus ook nog niet echt ontwikkelde voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een stille computer bouwen zodat deze eventueel ook s'nachts aan kan blijven staan om renderingen e.d. te maken. Tevens wil ik de computer gebruiken om te remote desktoppen met mijn laptop.
Ga je overklokken?
Indien mogelijk / gewenst
Wat verwacht je van ons?
Ik ben dus volledig nieuw in het bouwen van een desktop computer en weet dus niet goed hoe ik dit aan moet pakken.
Ik heb een lijstje samengesteld van wat ik ongeveer wil, maar denk eigenlijk dat deze een stuk beter kan zijn en misschien ook nog een stuk goedkoper.
Ik zou jullie adviezen en meningen enorm waarderen!
Alvast bedankt!
Ik wil graag voor het eerst een desktop computer bouwen om mee te kunnen werken en af en toe te kunnen gamen. Aangezien mijn werk vaak intensief gebruik maakt van adobe en 3D-CAD programma's moet de computer hier goed mee om kunnen gaan. Ook zijn meerdere monitors een must zodat ik meerdere programma's eenvoudig naast elkaar kan zien & gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum bedrag voor alles bij elkaar is 1250 euro, maar alles hieronder is meegenomen!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt mijn eerste desktop computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik een enigszins grote hoeveelheid RAM (>16GB) en CPU nodig heb om ongestoord te kunnen werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik ben compleet nieuw tot het bouwen van computers en heb dus ook nog niet echt ontwikkelde voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een stille computer bouwen zodat deze eventueel ook s'nachts aan kan blijven staan om renderingen e.d. te maken. Tevens wil ik de computer gebruiken om te remote desktoppen met mijn laptop.
Ga je overklokken?
Indien mogelijk / gewenst
Wat verwacht je van ons?
Ik ben dus volledig nieuw in het bouwen van een desktop computer en weet dus niet goed hoe ik dit aan moet pakken.

# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 248,90 | € 248,90 |
1 | Gigabyte GA-Z97M-DS3H | € 78,- | € 78,- |
1 | Gigabyte GeForce GTX 750Ti (GV-N75TOC-2GL) LP | € 122,- | € 122,- |
1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 77,- | € 77,- |
1 | Fractal Design Define S | € 81,95 | € 81,95 |
1 | TP-Link TL-WN822N | € 13,95 | € 13,95 |
2 | Asus VC239H Zwart | € 149,- | € 298,- |
1 | Corsair Hydro H55 | € 69,95 | € 69,95 |
1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 31,95 | € 31,95 |
1 | Corsair Vengeance 16GB 1600MHz CL10 | € 81,- | € 81,- |
1 | be quiet! System Power 7 500W | € 57,95 | € 57,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,24 | € 81,24 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.241,89 |
Ik zou jullie adviezen en meningen enorm waarderen!
Alvast bedankt!