Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joelluijmes
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-09 21:35
Hallo,

Ik ben mijn oplader kwijt voor mijn xps 13 (2015). Helaas kan ik deze ook nergens vinden, zou iemand een idee hebben waar ik deze kan kopen?

Het gaat om het volgend model: 332-1827, alleen op amazon.com kon ik hem vinden, http://www.amazon.com/Del...Adapter-45W/dp/B00EM2PGW4

Enigste wat ik kan bedenken is om er een te kopen met de zelfde specs. Echter, zou ik liever die willen aangezien die mooi klein is.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Er zijn wel meer mooie kleine 45w adapters. Moet je alleen een zien te vinden met hetzelfde voltage en aansluiting. En wat is er mis met die van Amazon? Redelijke prijs.

[ Voor 19% gewijzigd door ToFast op 14-12-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 13:58
Is het misschien dezelfde als een Latitude 13 (7350) met een kleine stekker of een Latitude 7450 met een wat grotere stekker?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:29

The Executer

Lekker belangrijk!

Ik heb destijds voor het bedrijf waarvoor ik werkte ook een aantal nieuwe adapters moeten bestellen. Ik heb hiervoor contact opgenomen met de klantenservice van Dell, en zij konden mij voor ongeveer € 50 per stuk een nieuwe opsturen. Dan ben je er ook gelijk van verzekerd dat het een adapter is die bij jouw model laptop hoort. Ik ga er vanuit dat een vervangende adapter voor Dell geen probleem mag zijn bij een laptop uit 2015.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Handiger is om 'm b.v. bij amazon.de (dus niet .com) te bestellen:
http://www.amazon.de/s/re...adeger%C3%A4t%2Caps%2C140

Bij 'Versand durch Amazon' heb je 'm binnen enkele dagen in huis. En geen gezeur met eventuele invoerrechten...

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor "waar kan ik X kopen?". Je hebt nu genoeg tips om verder te kunnen zoeken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.