Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

AdBlock Plus werkt niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit forum krijg ik sinds vandaag de mededeling dat ik de advertenties blokkeer. Maar ik heb in mijn AdBlock Plus i.s.m. W7 en IE11 dit forum als uitzondering opgenomen maar het blijkt dus niet (meer) te werken. Voor nu.nl heeft die uitzondering nooit gewerkt.

Opnieuw installeren leidt niet tot een goed resultaat.

Als ik een andere adblock zou moeten installeren welke werkt dan goed?

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Die meldingen krijgen wel meer mensen. Je kan hem wegklikken. Zie je wel advertenties op t.net en op het forum?

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

Topicstarter
Toet3r schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:52:
Die meldingen krijgen wel meer mensen. Je kan hem wegklikken. Zie je wel advertenties op t.net en op het forum?
Wegklikken kan maar komt toch weer steeds terug en neen ik zie geen advertenties. Op tweakers heb ik geen problemen met advertenties omdat ik mede een leerzaam forum vindt.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:00:
[...]

Wegklikken kan maar komt toch weer steeds terug en neen ik zie geen advertenties. Op tweakers heb ik geen problemen met advertenties omdat ik mede een leerzaam forum vindt.
dan heb je mogelijk toch iets niet helemaal goed staan. Ik heb tweakers ook ook op whitelist staan en heb die melding ook wel eens gehad maar weggeklikt. Ik zie wel ads op fp en forum.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe heb je ABP op IE11 gekregen dan? IE ondersteund toch geen add-ons?

Overigens kan je met IE die melding ook krijgen als je gebruik maakt van de do-not-track optie volgens mij. Check iig even Je blokkeert onze banners, daar staat 't in.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:03:
Hoe heb je ABP op IE11 gekregen dan? IE ondersteund toch geen add-ons?

Overigens kan je met IE die melding ook krijgen als je gebruik maakt van de do-not-track optie volgens mij. Check iig even Je blokkeert onze banners, daar staat 't in.
Domweg geïnstalleerd zonder problemen en onder extra kan je bij pop-blokkering de uitzonderingen toevoegen.

Check had ik al uitgevoerd voordat ik deze topic opende. Bij uitschakelen van de do-not-track blijft het "probleem".
Pagina: 1